هواشناسی ایران، امروز ۱۴۰۰/۰۲/۱۲

هواشناسی ایران، امروز ۱۴۰۰/۰۲/۱۲

باتوجه به آخرین تحلیل نقشه های هواشناسی ایران، امروز 12 اردیبهشت ماه در اغلب مناطق کشور به جز چند استان در برخی ساعات رگبار باران، رعد و برق، وزش باد شدید موقت، در پاره‌ای مناطق گرد و خاک و در نقاط مستعد بارش تگرگ پیش بینی می‌شود.

کد خبر : ۹۳۳۰۶
بازدید : ۲۲۷۲
فرادید | با فعالیت سامانه بارش بر روی کشور، امروز ۱۲ اردیبهشت ماه به جز استان‌های کرمانشاه، لرستان، ایلام، خوزستان، بوشهر، و دوشنبه به جز استان‌های کرمانشاه و ایلام در سایر مناطق ایران در برخی ساعات رگبار باران، رعد و برق، وزش باد شدید موقت، در پاره‌ای مناطق گرد و خاک و در نقاط مستعد بارش تگرگ پیش بینی می‌شود.

شدت بارش یکشنبه در استان‌های آذربایجان غربی و شرقی، زنجان، اردبیل، مازندران، تهران، سمنان، خراسان‌های رضوی و جنوبی، جنوب سیستان وبلوچستان و دوشنبه در ارتفاعات شرقی تهران، ارتفاعات مازندران و استان‌های خراسان جنوبی، یزد، کرمان و شمال سیستان پیش بینی می‌شود.

این سامانه در روز سه شنبه عندتا در ناحی مرکزی، شمال شر، شرق، جنوب شرق، دامنه‌های جنوبی البرز و دامنه‌های زاگرس مرکزی، چهارشنبه در نوار شمالی و نوار شرقی کشور و پنجشنبه در نوار شمالی و استان‌های کرمان، فارس، یزد و اصفهان فعال می‌باشد.

به گزارش فرادید؛ لازم به ذکر است در روز یکشنبه در برخی نقاط استان‌های کرمانشاه، ایلام و خوزستان احتمال وقوع پدیده گرد و خاک وجود دارد.
وضعیت آب و هوای ایران
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید