آمار فوتی‌های کرونا امروز، ۱۴۰۰/۰۲/۱۲

آمار فوتی‌های کرونا امروز، ۱۴۰۰/۰۲/۱۲

امروز ۱۲ اردیبهشت بر اساس آمار وزارت بهداشت، تعداد فوتی‌های کرونا ۳۹۴ نفر اعلام شد.

کد خبر : ۹۳۳۳۴
بازدید : ۲۱۳۸
بیمار بدحال کرونایی
فرادید | بر اساس آمار، فوتی‌های کرونا امروز ۱۲ اردیبهشت ماه ۳۹۴ نفر اعلام شد و به این ترتیب تعداد جانباختگان این بیماری در مجموع به ۷۲ هزار و ۴۸۴ نفر رسید.

همچنین از دیروز تا امروز و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۱۸ هزار و ۶۹۸ بیمار جدید مبتلا به کرونا در کشور شناسایی شد که دو هزار و ۷۱۱ نفر از آن‌ها بستری شدند.

مجموع بیماران کرونا در کشور به دو میلیون و ۵۳۴ هزار و ۸۵۵ نفر رسید که خوشبختانه تا کنون یک میلیون و ۹۸۸ هزار و ۱۶۵ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده اند. پنج هزار و ۴۴۳ نفر از بیماران مبتلا به کرونا در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند. تا کنون ۱۶ میلیون و ۱۰۱ هزار و ۳۹۹ آزمایش تشخیص کرونا در کشور انجام شده است.

به گزارش فرادید؛ در حال حاضر ۱۹۸ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۱۵۷ شهر در وضعیت نارنجی، ۸۴ شهر در وضعیت زرد و ۹ شهر در وضعیت آبی قرار دارند.

بنا بر اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، تاکنون ۹۵۶ هزار و ۴۲۳ نفر دُز اول واکسن کرونا و ۲۱۸ هزار و ۶۳۱ نفر نیز دُز دوم را تزریق کرده اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به یک میلیون و ۱۷۵ هزار و ۵۴ دُز رسید.

آمار جهانی کرونا

طبق آخرین آمار‌های جهانی ابتلاء به ویروس کرونا، طی ۲۴ ساعت گذشته با افزایش ۷۹۵ هزار و ۴۰۶ نفری تعداد مبتلایان به این ویروس تاکنون به ۱۵۲ میلیون و ۸۱۷ هزار و ۴۳۶ نفر رسیده است.

فوتی‌های ناشی از کرونا در جهان با رشد ۱۲ هزار و ۸۸۲ نفری در یک روز به تعداد ۳ میلیون و ۲۰۶ هزار و ۶۱۳ نفر رسیده است. آمار بهبود یافتگان نیز به ۱۳۰ میلیون و ۹۱ هزار و ۷۱ نفر رسیده است.

آمار ۱۰ کشور اول فوتی‌های ناشی از کرونا به شرح زیر است؛ اعداد داخل پرانتز تعداد فوتی‌های جدید هر کشور است.

۱. آمریکا ۵۹۰ هزار و ۷۰۴ نفر (۶۶۱ نفر)

۲. برزیل ۴۰۶ هزار و ۵۶۵ نفر (۲ هزار و ۲۷۸ نفر)

۳. مکزیک ۲۱۶ هزار و ۹۰۷ نفر (۴۶۰ نفر)

۴. هند ۲۱۵ هزار و ۵۲۳ نفر (۳ هزار و ۶۸۸ نفر)

۵. بریتانیا ۱۲۷ هزار و ۵۲۴ نفر (۷ نفر)

۶. ایتالیا ۱۲۱ هزار و ۳۳ نفر (۲۲۶ نفر)

۷. روسیه ۱۱۰ هزار و ۵۲۰ نفر (۳۹۲ نفر)

۸. فرانسه ۱۰۴ هزار و ۷۰۶ نفر (۱۹۲ نفر)

۹. آلمان ۸۳ هزار و ۷۰۲ نفر (۱۶۰ نفر)

۱۰. اسپانیا ۷۸ هزار و ۲۱۶ نفر (فاقد آمار اعلامی جدید)
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید