قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۰/۰۲/۱۳

قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۰/۰۲/۱۳

امروز ۱۳ اردیبهشت ماه، قیمت بیت کوین با ثبت ۰.۴۴ درصد افزایش نرخ به ۵۷,۶۷۳ دلار معادل ۱,۳۰۷,۸۴۵,۳۸۰ تومان رسید.

کد خبر : ۹۳۳۴۳
بازدید : ۲۳۰۴
بیت کوین
فرادید | بیت کوین همچنان در محدوده قیمتی ۵۷ هزار دلار قرار دارد. قیمت بیت کوین امروز ۱۳ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ با ۰.۴۴ درصد افزایش به ۵۷,۶۷۳ دلار معادل ۱,۳۰۷,۸۴۵,۳۸۰ تومان رسید.

بیت کوین شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۱.۰۸ تریلیون دلار، در رتبه ۱ بازار قرار داشته و سهم ۴۶.۲۱ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد و حجم مبادلات روزانه آن ۴۰.۱۵ میلیارد دلار است.

بالاترین قیمت بیت کوین در تاریخ ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ معادل ۶۴،۸۶۳.۰۹ دلار بوده که همینک %۱۱.۰۵ پایین‌تر از آن زمان قرار دارد. تعداد واحد‌های در گردش بیت کوین ۱۸.۷ میلیون و تعداد کل واحد‌های آن ۲۱ میلیون خواهد بود.

به گزارش فرادید؛ اگر هفته گذشته روند نزولی در بازار‌ها مشاهده شد، اما به نظر می‌رسد همه چیز آرام شده است، زیرا به نظر می‌رسد بیت کوین جای خود را پیدا کرده است.

بیت کوین سرانجام حرکات صعودی قاطعی را آغاز کرد. پس از اینکه بیت کوین با قیمتی در حدود ۵۴۰۰۰ دلار ترید شد، با افزایش ۴۰۰۰ دلاری در یک روز به بالای ۵۸۵۰۰ دلار رسید. این بالاترین سطح قیمت این دارایی از زمان سقوط بازار در اواسط آوریل (اواخر فروردین) بوده است.

با این حال، خرس‌ها در این مرحله دوباره وارد عمل شدند و اجازه افزایش بیشتر را ندادند. در ساعات بعدی، بیت کوین با اصلاحی ۲۰۰۰ دلاری روبرو شد که منجر به افت قیمت تا ۵۶۰۰۰ دلار شد. اما بازهم توانست به محدوده قیمتی ۵۷۰۰۰ دلار بازگردد.

داده‌های بای بیت نشان می‌دهد قیمت بیت کوین در یک ماه اخیر ۱.۹۸ درصد افت داشته است. این اولین باری بوده که از سال ۲۰۱۵ به بعد، بزرگترین ارز دیجیتال ماه آوریل را قرمز به پایان رسانده است.

به نظر می‌رسد یکی از عوامل موثر بر بازگشت بازار، اعلام افزایش درامد شرکت مایکرواستراتژی باشد که ۹۱۰۰۰ بیت کوین در اختیار دارد. مایکل سیلور مدیرعامل این شرکت گفته است همچنان به خرید و نگهداری بیت کوین ادامه خواهند داد.

همچنین شرکت ویزا کارد که یکی از دو شرکت بزرگ پرداخت‌های بین المللی در جهان محسوب می‌شود اعلام کرد ۳۵ ارز دیجیتالی در مسیر پذیرش توسط ویزا برای استفاده به عنوان ابزار پرداخت و دریافت در نظر گرفته شده اند. مدیرعامل این شرکت از بیت کوین و ارز‌های دیجیتالی توسعه یافته شده توسط بانک‌های مرکزی به عنوان طلا‌های دیجیتالی نام برده که یک پتانسیل بسیار بزرگ در آینده دارند.

در حالی که تنظیم کنندگان آمریکا ارزیابی تاییدیه ETF بیت کوین را ادامه می‌دهند، موسسات به جمع آوری بیت کوین بیشتری ادامه می‌دهند. نکسون جدیدترین شرکت لیست شده برای خرید بیت کوین شد.

شرکت بازی مستقر در توکیو با پیوستن به تسلا، مایکرو استراتژی و دیگران، ۱۰۰ میلیون دلار بیت کوین با قیمت متوسط ۵۸ هزار و ۲۶۶ دلار خریداری کرد. اگر خریداران بتوانند بیت کوین را به بالای ۶۰ هزار و ۱۰۳ دلار برسانند و بالاتر از این نگه دارند، سناریوی نزولی به طور احتمالی باطل خواهد شد.

اندیکاتور‌های تکنیکال حاکی از آن هستند که اولین موانع پیش روی بیت کوین خطوط مقاومت ۵۸۳۵۵ دلار، ۵۹۰۰۰ دلار و ۶۰۰۰۰ دلار هستند. در مقابل، در صورت ریزش قیمت، حمایت‌های مهم در سطح فعلی ۵۶۹۵۰ دلار، ۵۷۰۰۰ دلار که میانگین متحرک ۵۰ روزه و به دنبال آن، ۵۶۲۰۰ دلار به کمک این ارز می‌آیند.
قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال در بازار
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید