قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۰/۰۲/۱۵

قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۰/۰۲/۱۵

امروز ۱۵ اردیبهشت ماه، قیمتبیت کوین با ثیت کاهش ۱.۳۳ درصد به ۵۴,۸۱۸ دلار معادل ۱,۲۳۰,۴۵۴,۹۴۰ تومان رسید.

کد خبر : ۹۳۴۱۵
بازدید : ۱۳۳۵
بیت کوین
فرادید | بیت کوین دوباره کاهشی شد. قیمت بیت کوین امروز ۱۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ با ۱.۳۳ درصد کاهش به ۵۴,۸۱۸ دلار معادل ۱,۲۳۰,۴۵۴,۹۴۰ تومان رسید.

بیت کوین شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۱.۰۲ تریلیون دلار، در رتبه ۱ بازار قرار داشته و سهم ۴۳.۸۲ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد و حجم مبادلات روزانه آن ۶۷.۹۷ میلیارد دلار است.

بالاترین قیمت بیت کوین در تاریخ ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ معادل ۶۴۸۶۳.۰۹ دلار بوده که همینک %۱۵.۶۱ پایین‌تر از آن زمان قرار دارد. تعداد واحد‌های در گردش بیت کوین ۱۸.۷ میلیون و تعداد کل واحد‌های آن ۲۱ میلیون خواهد بود.

به گزارش فرادید؛ نوسانات شدید ارز‌های دیجیتالی کماکان ادامه دارد و همین مساله باعث از زیان دیدن بخش قابل توجهی از معامله گران تازه کار شده است.

قیمت بیت کوین که در روز دوشنبه به مرز ۶۰ هزار دلار نزدیک شده بود، در روز سه‌شنبه افت کرد و در نزدیکی ۵۴ هزار دلار قرار گرفت. سرمایه بازار بیت کوین در نتیجه این کاهش قیمت به ۱.۰۱ تریلیون دلار کاهش یافت. بیشترین قیمت بیت کوین در ۲۴ ساعت گذشته ۵۸ هزار و ۱۶۵ و کمترین قیمت آن ۵۳ هزار و ۳۹۴ دلار گزارش می‌شود.

خانم یلن، وزیر خزانه‌داری ایالات متحده آمریکا، دیروز در سخنرانی خود در اجلاس شورای وال استریت ژورنال عنوان کرد: ممکن است افزایش نرخ بهره برای جلوگیری از زیاد شدن تورم و قیمت‌ها ضروری باشد. بیانیه اخیر خانم یلن، که به عنوان افزایش نرخ بهره تعبیر شد، باعث ایجاد حجم فروش در سهام و ارز‌های رمزپایه شد. قیمت بیت کوین به سطح ۵۳، ۵۰۰ دلار عقب نشینی کرد.

همچنین ارز دوج کوین که یکی از پرنوسان‌ترین ارز‌های بازار محسوب می‌شود با عبور از ۰.۵ دلار و ثبت رکورد تاریخی جدید، به چهارمین ارز دیجیتالی بزرگ جهان تبدیل شد. جامعه معامله گران دوج کوین که به ارتش دوج کوین معروف هستند امیدوارند تا با عبور قیمت این ارز یک دلار، این ارز را وارد فاز جدیدی کنند.

صعود‌های پی در پی اتریوم نیز سبب شد تا دومین ارز بزرگ دیجیتالی جهان به ارزش بازار ۳۶۳ میلیارد دلاری دست پیدا کند تا بدین ترتیب اتریوم به بازاری باارزش‌تر از شرکت‌های بزرگ و مشهوری همچون نستله و بنک آو امریکا تبدیل شود.
ارزش اتریوم پس از آن رو به افزایش رفت که شماری از توسعه دهندگان امور مالی غیرمتمرکز de-fi اعلام کردند از بستر اتریوم برای پیشبرد پروژه‌های خود استفاده خواهند کرد.
قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید