پلتفرم اختصاصی دونالد ترامپ، راه اندازی شد

پلتفرم اختصاصی دونالد ترامپ، راه اندازی شد

این وب‌سایت در حالی راه‌اندازی شده که قرار است روز چهارشنبه رای فیس‌بوک درباره تمدید یا لغو تعلیق حساب کاربری ترامپ اعلام شود.

کد خبر : ۹۳۴۱۷
بازدید : ۱۵۳۸

 دونالد ترامپ

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا عصر سه‌شنبه از پلتفرمی که مدت‌ها پیش وعده آن را داده بود، رونمایی کرد.

donaldjtrump.com که بیشتر شبیه یک وب‌سایت یا وب‌لاگ است، به دونالد ترامپ امکان می‌دهد به طور مستقیم با طرفدارانش ارتباط برقرار کند، ایده‌ها و نظریه‌هایش را با آن‌ها در میان بگذارد و عکس و ویدئو منتشر کند.

این وب‌سایت با شعار «SAVE AMERICA» راه‌اندازی شده است. در ویدئوی معرفی آن آمده در زمانی که شبکه‌های اجتماعی دسترسی دونالد ترامپ را مسدود کردند، او از میز کار خود به طور مستقیم با مردم در ارتباط خواهد بود.

این وب‌سایت در حالی آغاز به کار کرده که قرار است روز چهارشنبه رای فیس‌بوک درباره ادامه تعلیق حساب کاربری دونالد ترامپ یا رفع تعلیق آن اعلام شود.

دونالد ترامپ چهار ماه پیش و به دنبال یورش یک گروه به کنگره آمریکا از شبکه‌های اجتماعی نظیر فیس‌بوک، توییتر و اینستاگرام کنار گذاشته شد. این شبکه‌های اجتماعی ادعا کردند که رئیس‌جمهور وقت آمریکا با اصرار به تقلب در انتخابات از طریق رسانه‌های اجتماعی که در اختیار دارد، موجب تحریک هوادارانش و بی‌ثباتی و ناامنی می‌شود.

ترامپ هیچگاه این اتهام را نپذیرفت و اقدام شبکه‌های اجتماعی به حذف او را نقض آزادی بیان و ساکت کردن صدای مخالفان توصیف کرد. او در همان زمان وعده داد که پلتفرم ارتباطاتی خودش را راه‌اندازی خواهد کرد.

این وب‌سایت در حال حاضر امکان به اشتراک گذاری دیدگاه‌های رئیس‌جمهور سابق از طریق هوادارانش را می‌دهد، اما آن‌ها فعلا نمی‌توانند به طور دوجانبه با دونالد ترامپ تعامل داشته باشند یا به پست‌های او پاسخ دهند. البته مخاطبان می‌توانند با دفتر دونالد ترامپ که در همین وب‌سایت نشانی آن وجود دارد از طریق ایمیل در ارتباط باشند.

جیسون میلر، مشاور ارشد ترامپ به فاکس‌نیوز گفت: «وب‌سایت رئیس‌جمهور ترامپ منبع خوبی برای دستیابی به آخرین بیانیه‌ها است نه یک شبکه اجتماعی جدید و به زودی اطلاعات بیشتری در این زمینه ارایه خواهد شد.»

دونالد ترامپ اخیرا خبر داده که به زودی گردهمایی‌های «ماگا» را از سرمی‌گیرد و تصمیم قطعی برای انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ را در سال آینده اعلام خواهد کرد.

منبع: ایندیپندنت
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید