آمار فوتی‌های کرونا، امروز ۱۴۰۰/۰۲/۱۵

آمار فوتی‌های کرونا، امروز ۱۴۰۰/۰۲/۱۵

از دیروز تا امروز ۱۵ اردیبهشت ماه، ۳۴۹ نفر مبتلا به کرونا در ایران جان باختند و آمار فوتی‌های کرونا در مجموع به ۷۳ هزار و ۵۶۸ نفر رسید.

کد خبر : ۹۳۴۴۶
بازدید : ۱۴۶۲
بیمار بدحال کرونایی
فرادید | بر اساس آمار فوتی‌های کرونا، امروز ۱۵ اردیبهشت ماه ۳۴۹ نفر اعلام شد و تعداد جانباختگان این بیماری در ایران به ۷۳ هزار و ۵۶۸ نفر رسید.

از دیروز تا امروز و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۱۵ هزار و ۸۷۲ بیمار جدید مبتلا به کرونا در کشور شناسایی شد که دو هزار و ۴۴۹ نفر از آن‌ها بستری شدند.

مجموع بیماران کرونا در کشور به دو میلیون و ۵۹۱ هزار و ۶۰۹ نفر رسید که خوشبختانه تا کنون دو میلیون ۳۹ هزار و ۴۲۷ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده اند. همچنین پنج هزار و ۴۹۹ نفر از بیماران مبتلا به کرونا در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند و تا کنون ۱۶ میلیون و ۵۱۱ هزار و ۹۸۷ آزمایش تشخیص کرونا در کشور انجام شده است.

به گزارش فرادید؛ در حال حاضر ۱۰۲ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۲۳۵ شهر در وضعیت نارنجی، ۱۱۱ شهر در وضعیت زرد قرار دارند.

بنابر اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت تا کنون یک میلیون و ۱۱۵ هزار و ۷۲۲ نفر دُز اول واکسن کرونا و ۲۳۴ هزار و ۵۶۸ نفر نیز دُز دوم را تزریق کرده اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به یک میلیون و ۳۵۰ هزار و ۲۹۰ دُز رسید.

آمار جهانی کرونا

طبق آخرین آمار‌های جهانی ابتلاء به ویروس کرونا، طی ۲۴ ساعت گذشته با افزایش ۷۷۵ هزار و ۸۱۹ نفری تعداد مبتلایان به این ویروس تاکنون به ۱۵۴ میلیون و ۹۷۳ هزار و ۴۸ نفر رسیده است.

فوتی‌های ناشی از کرونا در جهان با رشد ۱۳ هزار و ۶۴۸ نفری در یک روز به تعداد ۳ میلیون و ۲۴۱ هزار و ۲۴ نفر رسیده است. آمار بهبود یافتگان نیز به ۱۳۲ میلیون و ۴۲۷ هزار و ۲۸۶ نفر رسیده است.

آمار ۱۰ کشور اول فوتی‌های ناشی از کرونا به شرح زیر است؛ اعداد داخل پرانتز تعداد فوتی‌های جدید هر کشور است.

۱. آمریکا ۵۹۲ هزار و ۴۰۹ نفر (۸۵۳ نفر)

۲. برزیل ۴۱۱ هزار و ۸۵۴ نفر (۳ هزار و ۲۵ نفر)

۳. هند ۲۲۶ هزار و ۱۶۹ نفر (۳ هزار و ۷۸۶ نفر)

۴. مکزیک ۲۱۷ هزار و ۳۴۵ نفر (۱۱۲ نفر)

۵. بریتانیا ۱۲۷ هزار و ۵۴۳ نفر (۴ نفر)

۶. ایتالیا ۱۲۱ هزار و ۷۳۸ نفر (۳۰۵ نفر)

۷. روسیه ۱۱۱ هزار و ۵۳۵ نفر (۳۳۷ نفر)

۸. فرانسه ۱۰۵ هزار و ۳۸۷ نفر (۲۴۷ نفر)

۹. آلمان ۸۴ هزار و ۲۸۵ نفر (۲۶۵ نفر)

۱۰. اسپانیا ۷۸ هزار و ۳۹۹ نفر (۱۰۶ نفر)
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید