هواشناسی ایران، امروز ۱۴۰۰/۰۲/۱۶

هواشناسی ایران، امروز ۱۴۰۰/۰۲/۱۶

باتوجه به هشدارهای سازمان هواشناسی ایران، امروز 16 اردیبهشت ماه در اغلب مناطق کشور به ویژه در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب افزایش ابر، رگبار باران گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقتی رخ خواهد داد.

کد خبر : ۹۳۴۶۹
بازدید : ۱۱۷۰
فرادید | پیش بینی کلی بر اساس نقشه‌های همدیدی و آینده نگری هواشناسی ایران، این چنین است که امروز ۱۶ اردیبهشت ماه در استان‌های خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، سیستان وبلوچستان، کرمان، هرمزگان، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، کردستان، اردیبل و دامنه‌های جنوبی البرز در زنجان، قزوین، البرز و تهران به ویژه در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب افزایش ابر، رگبار باران گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقتی رخ خواهد داد.

در مناطق کوهستانی و مستعد صاعقه و بارش تگرگ دور از انتظار نیست. همچنین در سواحل خزر ابرناکی، وزش باد شمالی و بارش باران پیش بینی می‌شود.

به گزارش فرادید؛ جمعه علاوه بر مناطق ذکر شده در مناطقی از شرق فارس، یزد، کرمانشاه، نیز شاهد بارش باران خواهیم بود.

شنبه بارش در نوار شمالی کشور دامنه‌ها و ارتفاعات البرز، سمنان، کرمان، یزد، سیستان و بلوچستان خواهد بود و در شمال خراسان رضوی و خراسان شمالی، سمنان شدت خواهد داشت.

یکشنبه در نوار شرقی و شمالی کشور، مناطقی از اصفهان، کرمان، و یزد به ویژه در ساعات بعد از ظهر رگبار باران پی بینی می‌شود.

دوشنبه بارش در نوار شمالی کشور، دامنه‌های جنوبی البرز و بخش‌هایی ار استان اصفهان، قم، مرکزی، کرمان و یزد ادامه خواهد داشت.

امروز دریای خزر مواج می‌باشد.
وضعیت آب و هوای ایران
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید