وُیا فِری؛ شاسی بلند لوکس دانگ فنگ

وُیا فِری؛ شاسی بلند لوکس دانگ فنگ

فری از منظر ابعاد برابر با ۴۹۰۵ میلیمتر در طول، ۱۹۵۰ میلیمتر در عرض و ۱۶۹۰ میلیمتر در ارتفاع توسعه یافته است. فاصله بین محور‌های آن نیز برابر با ۲۹۵۵ میلیمتر محاسبه شده است.

کد خبر : ۹۳۵۳۱
بازدید : ۵۰۹۸۵

همانطور که عنوان شد لنتو برند سطح بالای گروه دانگ فنگ چین است که برنامه‌های آینده نگر آنرا پوشش خواهد داد.

یکی دیگر از محصولات Voyah Free این خانواده است که در ادامه مطلب نگاهی به جزئیات آن خواهیم داشت. فری از منظر ابعاد برابر با ۴۹۰۵ میلیمتر در طول، ۱۹۵۰ میلیمتر در عرض و ۱۶۹۰ میلیمتر در ارتفاع توسعه یافته است. فاصله بین محور‌های آن نیز برابر با ۲۹۵۵ میلیمتر محاسبه شده است.

پیشرانه قدرتمند الکتریکی

به عنوان یک محصول مفهومی آینده نگر قطعا باید انتظار پیشرانه الکتریکی را از آن داشته باشیم که در اطلاعات فعلی این خودرو به حضور ۲ موتور الکتریکی یکی در ارتباط با محور جلو و دیگری عقب اشاره شده است. بدین ترتیب فری مجهز به سامانه تمام چرخ محرک و خروجی پیشرانه ۶۸۴ اسب بخار است. گشتاور مجموعه نیز برابر با ۱۰۴۰ نیوتن متر محاسبه شده است.

برد حرکتی خودرو برابر با ۵۰۰ کیلومتر است. اما ظاهرا یک نمونه مجهز به باتری قویتر با برد حرکتی ۸۶۰ کیلومتر نیز قابل سفارش خواهد شد.

مجموعه پیشرانه با جعبه دنده تک سرعته هماهنگ می‌شود. سیستم ترمز در تمامی چرخ‌ها دیسکی است. انتظار می‌رود قیمت این خودرو پس از ورود به فاز تولید انبوه از ۵۰ هزار دلار آغاز شود.

کابین و ایمنی

متاسفانه اطلاعات دقیقی از ویژگی‌های کابین در دسترس نیست، اما همانطور که در تصاویر مشاهده می‌کنید؛ کابین این خودرو یک محیط بسیار باکیفیت و دارای جزئیات لوکس است. سانروف یکپارچه، نمایشگر‌های دیجیتال سراسری در عرض کنسول جلو، شارژر بی سیم، ترک پد لمسی، استراحتگاه دست با فضای ذخیره سازی مخفی، پوشش چرم برای قسمت‌های مختلف و ... جز امکانات کابین فری هستند.

در بخش ایمنی نیز به سطح ۲ رانندگی خودران، حضور ۲۴ سنسور و دوربین، دوربین‌های دید در شب، دستیار رانندگی مجهز به هوش مصنوعی و فناوری ۵G اشاره شده است.

اینجا فناوری‌هایی مانند: کروز کنترل تطبیقی، هشدار خروج از خط و دستیار حفظ خودرو بین خطوط، ترمز اضطراری با توانایی تشخیص عابر و دوچرخه سوار، دوربین پانورامیک ۳۶۰ درجه، نمایش نقاط کور دید راننده و ... جز ساده‌ترین امکانات همراه خودرو محسوب می‌شوند.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید