قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۰/۰۲/۱۹

قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۰/۰۲/۱۹

امروز ۱۹ اردیبشهت ماه، قیمت بیت کوین با ۱.۷۰ در صد افزایش به ۵۸,۵۳۳ دلار معادل ۱,۳۲۲,۸۵۲,۵۸۰ دلار رسید.

کد خبر : ۹۳۵۵۰
بازدید : ۱۲۲۵
بیت کوین
فرادید | بیت کوین دوباره در رالی صعود قرار گرفت. قیمت بیت کوین امروز ۱۹ اردیبهشت ماه با ثبت ۱.۷۰ درصد رشد به ۵۸,۵۳۳ دلار معادل ۱,۳۲۲,۸۵۲,۵۸۰ تومان رسید.

بالاترین قیمت بیت کوین در تاریخ ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ معادل ۶۴,۸۶۳.۰۹ دلار بوده که همینک %۹.۱۰ پایین‌تر از آن زمان قرار دارد. تعداد واحد‌های در گردش بیت کوین ۱۸.۷ میلیون و تعداد کل واحد‌های آن ۲۱ میلیون خواهد بود.

بیت کوین چند روز گذشته تا حدودی با مشکل روبرو بود چراکه چندین بار برای عبور از مانع ۵۸۰۰۰ دلاری تلاش کرد، ولی هر بار با شکست مواجه شد.

علاوه بر این، ریجکت شدن پی در پی قیمت باعث شد قیمت بیت کوین چند هزار دلار ریزش کند. همین اتفاق روز پنجشنبه تکرار شد و این ارز در عرض چند ساعت از ۵۸۵۰۰ دلار به ۵۵۰۰۰ دلار سقوط کرد. با این حال، اکنون اوضاع برای بیت کوین کمی مساعدتر به نظر می‌رسد.
به گزارش فرادید؛ به دنبال آخرین افت قیمت، این دارایی بلافاصله اصلاحی صعودی را آغاز کرد و به بالاترین قیمت روزانه خود در ۵۸۸۵۰ دلار رسید.

در چند هفته اخیر که آلت کوین‌ها رالی‌های خوبی را تجربه کردند برخی از سرمایه گذاران خرد ترجیح دادند سرمایه خود را از بیت کوین خارج کنند. همزمان سرمایه گذاران حقوقی مقادیر بسیار زیادی از این ارز دیجیتال را خریده اند. در هفته گذشته آن‌ها دو بار با خارج کردن ۱۲۰۰۰ بیت کوین در هر بار نشانه‌های مثبتی به بازار وارد کرده اند.

اکنون همه نگاه‌ها به این موضوع معطوف است که آیا کمیسیون بورس آمریکا اولین ETF بیت کوین را در این کشور تایید می‌کند. اگر این اتفاق بیفتد، شروع قانون گذاری در سراسر جهان برای مشتقات بیت کوین خواهد بود که باعث ورود سرمایه‌های عظیم حقوقی به این حوزه خواهد شد.

در چند هفته گذشته اکثر کوین‌های جایگزین عملکرد بهتری نسبت به بیت کوین داشتند و اینگونه باعث کاهش چیرگی این ارز بر بازار رمزنگاری شدند. این معیار که اکنون در حدود ۴۵ ٪ است، به پایین‌ترین سطح ۳ ساله خود سقوط کرده است.

با این حال، برخی از آلت کوین‌ها در ۲۴ ساعت گذشته تاحدودی آرام گرفته اند. دیروز اتریوم آخرین رکورد خود را در ترازی بالاتر از ۳۶۰۰ دلار ترسیم کرد، اما بعد با کمی اصلاح به زیر ۳۵۵۰ دلار رسیده است و امروز با قیمت ۳۸۶۷.۹۹ دلار معامله می‌شود.
بایننس کوین و ریپل به ترتیب تا ۶۳۰ و ۱.۶ دلار افزایش یافته اند. در مقابل، پولکادات و کاردانو در مقیاس ۲۴ ساعته با ضرر‌هایی جزئی مواج شده اند. با این وجود، DOGE همچنان بهترین عملکرد را در بازار از خود نشان می‌دهد. همانطور که قبلا گزارش شد، دوج کوین به دنبال آخرین اظهار نظر‌های ایلان ماسک در حمایت از DOGE، به بالاترین قیمت خود در ۰.۷۴ دلار رسید.

هرچند که ارز‌های دیجیتالی کماکان در حال ثبت رکورد‌های جدیدی هستند، اما اندرو بیلی- رییس بانک مرکزی انگلیس که یکی از منتقدان سرسخت آن‌ها نیز محسوب می‌شود کماکان معتقد است که رمزارز‌ها دارای هیچ ارزش ذاتی نیستند.

بیلی با بیان اینکه سقوط آزاد قیمت رمزارز‌ها کاملا محتمل است گفت: توصیه من به سرمایه گذاران این است که اگر می‌خواهند جایی سرمایه گذاری کنند که شاید تمام سرمایه شان نابود شود سراغ رمزارز‌ها بروند.
قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید