آمار فوتی‌های کرونا امروز، ۱۴۰۰/۰۲/۲۳

آمار فوتی‌های کرونا امروز، ۱۴۰۰/۰۲/۲۳

در گزارش وزارت بهداشت، امروز ۲۳ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰، آمار فوتی‌های کرونا ۲۹۷ نفر ثبت شد.

کد خبر : ۹۳۷۵۱
بازدید : ۲۰۷۴
فوتی‌های کرونا
فرادید | براساس آمار، فوتی‌های کرونا امروز ۲۳ اردیبهشت ماه ۲۹۷ نفر اعلام شد و تعداد جانباختگان این بیماری در مجموع به ۷۶ هزار و ۲۳۱ نفر رسید.

از دیروز تا امروز و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۱۴ هزار و ۲۴۶ بیمار جدید مبتلا به کرونا در کشور شناسایی شد که ۲۱۷۵ نفر از آن‌ها بستری شدند.

به گزارش فرادید؛ مجموع بیماران کرونا در کشور به دو میلیون و ۷۲۲ هزار و ۷ نفر رسید که خوشبختانه تا کنون دو میلیون ۱۷۹ هزار و ۸۹۰ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده اند و ۵۴۸۱ نفر از بیماران مبتلا به کرونا در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند.

همچنین تا کنون ۱۷ میلیون و ۶۱۶ هزار و ۴۴۶ آزمایش تشخیص کرونا در کشور انجام شده است. بر اساس گزارش وزارت بهداشت، در حال حاضر ۴۶ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۲۶۳ شهر در وضعیت نارنجی، ۱۳۹ شهر در وضعیت زرد قرار دارند.

بنابر اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت تا کنون یک میلیون و ۶۷۰ هزار و ۱۱۸ نفر دُز اول واکسن کرونا و ۳۳۰ هزار و ۸۰۵ نفر نیز دُز دوم را تزریق کرده اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به دو میلیون و و ۹۲۳ دُز رسید.

آمار جهانی کرونا

طبق آخرین آمار‌های جهانی ابتلاء به ویروس کرونا، طی ۲۴ ساعت گذشته با افزایش ۷۵۱ هزار و ۴۸۸ نفری تعداد مبتلایان به این ویروس تاکنون به ۱۶۱ میلیون و ۸۹ هزار و ۲۷۴ نفر رسیده است.

فوتی‌های ناشی از کرونا در جهان با رشد ۱۳ هزار و ۸۴۳ نفری در یک روز به تعداد ۳ میلیون و ۳۴۵ هزار و ۱۴۹ نفر رسیده است. آمار بهبود یافتگان نیز به ۱۳۸ میلیون و ۸۷۵ هزار و ۵۳۵ نفر رسیده است.

آمار ۱۰ کشور اول فوتی‌های ناشی از کرونا به شرح زیر است؛ اعداد داخل پرانتز تعداد فوتی‌های جدید هر کشور است.

۱. آمریکا ۵۹۷ هزار و ۷۸۵ نفر (۸۴۱ نفر)

۲. برزیل ۴۲۸ هزار و ۲۵۶ نفر (۲ هزار و ۵۴۵ نفر)

۳. هند ۲۵۸ هزار و ۳۵۱ نفر (۴ هزار و ۱۲۶ نفر)

۴. مکزیک ۲۱۹ هزار و ۳۲۳ نفر (۲۳۴ نفر)

۵. بریتانیا ۱۲۷ هزار و ۶۴۰ نفر (۱۱ نفر)

۶. ایتالیا ۱۲۳ هزار و ۵۴۴ نفر (۲۶۲ نفر)

۷. روسیه ۱۱۴ هزار و ۳۳۱ نفر (۳۵۵ نفر)

۸. فرانسه ۱۰۷ هزار و ۱۱۹ نفر (۱۸۴ نفر)

۹. آلمان ۸۶ هزار و ۹ نفر (۲۵۲ نفر)

۱۰. کلمبیا ۷۹ هزار و ۲۶۱ نفر (۴۹۰ نفر)
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید