جهانگیری: به‌دلیل نیامدن ظریف کاندیدا شدم

جهانگیری: به‌دلیل نیامدن ظریف کاندیدا شدم

معاون اول رئیس‌جمهور با بیان اینکه قصد ورود به این انتخابات را نداشتم و امیدوار بودم نیازی به حضورم نشود گفت: با توجه به نیامدن محمدجواد ظریف به صحنه انتخابات آمدم.

کد خبر : ۹۳۷۹۷
بازدید : ۱۷۴۷

اسحاق جهانگیری

اسحاق جهانگیری پس از ثبت‌نام در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست‌جمهوری در نشست خبری با خبرنگاران اظهار کرد: باید برای صیانت از حقوق و آزادی‌های اساسی شهروندان گام برداریم.

جهانگیری گفت: قصد ورود به این انتخابات را نداشتم و امیدوار بودم نیازی به حضورم نشود. اما با توجه به نیامدن برادر عزیزم محمدجواد ظریف و عدم امکان ثبت‌نام تعدادی دیگر از کسانی که می‌توانستند این مسئولیت را بپذیرند و اینکه جبهه اصلاحات ایران، رهبران و شخصیت‌های دلسوز اصلاح‌طلب و بسیاری از جوانان و فعالان سیاسی و مدنی تشخیص داده‌اند که باید به صحنه بیایم، به رغم میل و مصلحت شخصی و با توکل به خدا از قبول مسئولیت شانه خالی نمی‌کنم.

اسحاق جهانگیری که پس از ثبت نام به جمع خبرنگاران آمده، در حال خواندن بیانیه انتخاباتی بغضش ترکید.

او گفت: ایران ما در سال‌های اخیر با مسائل و تنگنا‌های گوناگون روبرو بوده و اکنون به شدت نیازمند افق‌گشایی‌های واقعی در زندگی مردم و توسعهٔ همه‌جانبهٔ کشور، بهبود معیشت مردم با رفع تحریم‌ها و رشد اقتصادی پایدار و اشتغال‌زا و حمایت از تولید و بازتوزیع عادلانه‌تر ثروت است.

جهانگیری تاکید کرد: انتخابات را باید به عنوان فرصتی برآمده از آرمان‌های انقلاب اسلامی و ظرفیت‌های قانون اساسی برای اعمال حاکمیت ملی و اصلاح روند حکمرانی پاس داشت و تاثیرگذار کرد.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید