آمار عجیب استقلال در دربی؛ کدام مربی آخرین برنده بود؟

آمار عجیب استقلال در دربی؛ کدام مربی آخرین برنده بود؟

همین چهارشنبه استقلالی‌ها دوباره باید با ذوب‌آهن بازی کنند تیمی که فرهاد مجیدی گفت فقط دو توپ روی دروازه ما آوردو و همان دو توپ گل شد.

کد خبر : ۹۳۷۹۸
بازدید : ۵۵۷۹

شفرد و فرهاد مجیدی

استقلال در جام حذفی با ضربات پنالتی پرسپولیس را برده بود، اما در لیگ برتر آخرین بار وینفرد شفر در یک بازی ۹۰ دقیقه‌ای از سد پرسپولیس گذشته است. آن پیروزی که با گل وریا غفوری به دست آمد، در واقع آخرین برد استقلال در وقت‌های قانونی مقابل پرسپولیس محسوب می‌شود.

هر چند که پیروزی در جام حذفی هم ارزش‌های خاص خود را داشت. نکته این جاست که آخرین جام استقلال که مربوط به جام حذفی می‌شود هم در سال ۹۶ با این مربی آلمانی به دست آمد.

البته آن فصل استقلال به مقام سوم لیگ برتر رسید و نتوانست مانع از قهرمانی پرسپولیس شود و در نهایت شفر در روز‌های پایانی فصل از استقلال برکنار شد و شکایت کرد که حتما بقیه ماجرا را می‌دانید، اما نکته اینجاست که بعد از رفتن او استقلال نه قهرمان لیگ شده، نه جام را فتح کرده و نه دربی را در وقت‌های قانونی برده است.

روزی که فرهاد مجیدی به جای محمود فکری آمد، هواداران استقلال تا حد زیادی به آینده امیدوار شدند. سری قبل که فرهاد آمد آن‌ها استراماچونی را می‌خواستند نه مجیدی را، اما این بار عملکرد نسبتاً ضعیف محمود فکری باعث شد تا از حضور فرهاد استقبال شود.
در آسیا هم استقلال بد کار نکرد هرچند که مقابل الدحیل فقط یک امتیاز گرفت، اما در نهایت همین که به عنوان صدرنشین صعود کرد، خوب بود با این حال هواداران استقلال امیدوار بودند در لیگ برتر تیمشان با عبور از سد ذوب‌آهن که در پایین جدول بود و پیروزی در دربی خود را حسابی بالا بکشد و حتی به صدر جدول نزدیک شود، اما این ۶ امتیازی که استقلال در عرض ۵ روز از دست داد، بیش از ۱۲ امتیاز به این تیم لطمه زد و حالا تمام امید این تیم با فرهاد مجیدی به جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا برمی‌گردد. جایی که طبعا استقلال باز هم باید سختی‌های بسیاری را تحمل کند و با تیم‌های گردن کلفتی بجنگد.

همین چهارشنبه استقلالی‌ها دوباره باید با ذوب‌آهن بازی کنند تیمی که فرهاد مجیدی گفت فقط دو توپ روی دروازه ما آوردو و همان دو توپ گل شد.
مجیدی همین جمله را به شکلی دیگر بعد از دربی هم تکرار کرد در واقع طبق گفته او ذوب آهن و پرسپولیس سه موقعیت گل داشتند و سه گل زدند حالا سوال اینجاست که چرا استقلال باید با هر موقعیت گلی دروازه‌اش باز شود و در این میان نقش دروازه‌بان، مدافعان و مربیان تیم چیست؟

منبع: خبرورزشی
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید