امکان آپدیت اندورید ۱۲ برای گوشی‌های شیائومی فراهم خواهد شد

امکان آپدیت اندورید ۱۲ برای گوشی‌های شیائومی فراهم خواهد شد

در فوریه ۲۰۲۱ بود که اعلام شد اندروید ۱۲ برای استفاده توسعه دهندگان مختلف در دسترس خواهد بود، البته گوگل قبل از ایجاد سیستم عامل برای آزمایش نسخه بتای عمومی چندین به روز رسانی را ارائه خواهد کرد تا درنهایت به نسخه اصلی جهت آزمایش بتا دست پبدا کند.

کد خبر : ۹۳۸۶۷
بازدید : ۴۱۸۴
امکان آپدیت اندورید ۱۲ برای گوشی‌های شیائومی فراهم خواهد شد
فرادید| آپدیت اندروید ۱۲ تا چند ماه دیگر عرضه خواهد شد و برند‌های مختلف با رابط‌های کاربری مخصوص به خود قصد دارند در رقابت برسر بهبود عملکرد اندروید ۱۲ از رقبای خود پیشی بگیرند.
برند چینی شیائومی که در چندین سال اخیر به شدت موفق عمل کرده و توانسته است در رقابت با غول‌های فناوری جایگاه خود را بدست بیاورد، در کشور ما هم در چندین سال گذشته شیائومی حضوری قدرتمند داشت تا جایی که می‌توان گفت امروز عده‌ی زیادی از ایرانیان از گوشی‌های شیائومی استفاده می‌کنند.

به گزارش فرادید؛ در فوریه ۲۰۲۱ بود که اعلام شد اندروید ۱۲ برای استفاده توسعه دهندگان مختلف در دسترس خواهد بود، البته گوگل قبل از ایجاد سیستم عامل برای آزمایش نسخه بتای عمومی چندین به روز رسانی را ارائه خواهد کرد تا درنهایت به نسخه اصلی جهت آزمایش بتا دست پبدا کند.
امکان آپدیت اندورید ۱۲ برای گوشی‌های شیائومی فراهم خواهد شد

مانند اندروید‌های پیشین باید انتظار داشته باشیم نسخه بتا اندروید ۱۲ در ماه مه میلادی یا نزدیک به این تاریخ ارائه شود. در ماه‌های گذشته جز اخبار تکراری درمورد اینکه شرکت‌هایی جز گوگل هم به برنامه توسعه اندروید ۱۲ پیوسته اند نشنیده ایم و همچنان انتظار داریم حداقل تا یک الی دوهفته دیگر هم این ماجرا و این تکرار‌ها ادامه داشته باشند، و همچنان در مورد سامسونگ مشخص نیست که آیا به جای انتظار تا اواخر سال برای برنامه اختصاصی خود بر روی اندروید به برنامه مشترک آزمایشی بر روی اندروید ۱۲ خواهد پیوست یا خیر؟

اما تا انجا که به android ۱۲ برای گوشی‌های شیائومی مربوط است به طور قطع و یقین مشخص شده است که این برند به روزرسانی اندروید ۱۲ برای گوشی‌های شیائومی را برای بعضی از گوشی‌های پرچم دار خود در دسترس قرار داده است تا توسعه دهندگان بتوانند بر روی آپدیت اندروید ۱۲ برای شیائومی به کار بپردازند.

اگرچه تا به این لحظه هیچ چیز به طور رسمی از سمت شرکت شیائومی در مورد android ۱۲ برای گوشی‌های شیائومی اعلام نشده است، اما تاریخچه این شرکت در مورد آپدیت‌های نرم افزار گوشی‌های شیائومی به ما کمک می‌کند. به این معنی که ما با توجه به سابقه این شرکت تا حدی می‌توانیم راجع به، به روزرسانی اندروید ۱۲ برای گوشی‌های شیائومی حدس‌هایی بزنیم.

با اطمینان می‌توان گفت در چند سال گذشته شیائومی مسلما فعال‌ترین و پرکارترین فروشنده اندروید در زمینه عرضه هرچه بیشتر آپدیت‌های اندروید برای دستگاه‌های بیشتر این برند و همچنین توسعه نرم افزاری بوده است.
امکان آپدیت اندورید ۱۲ برای گوشی‌های شیائومی فراهم خواهد شد

در صدر تمام این برنامه‌ها شیائومی برنامه‌های رونمایی تقریبا هر ماهه خود را دارد که تقریبا از این نظر از تمام رقبای خود فعال‌تر محسوب می‌شود. همچنین آپدیت‌های ماهیانه بر روی دستگاه‌های عرضه شده خود در چین با رابط کاربری MIUI که هر ماه امکانات جدیدتری را دراختیار دارندگان گوشی‌های شیائومی در چین قرار می‌دهد.

در مورد اندروید همیشه صحبت راجع به اشغال بیشتر فضا و حجم به معنای پول و سود بیشتر برای عرضه کننده اندروید خام است، اما وقتی پای توسعه دهندگان به این تصویر باز می‌شود این خود به یک مشکل جدی تبدبل می‌شود، اما ویژگی مثبت دیگر درمورد گوشی‌های شیائومی این است که برعکس دیگر توسعه دهندگان این موضوع هیچ خللی را در عملکرد گوشی‌های شیائومی ایجاد نمی‌کند.

در مورد آپدیت اندروید ۱۲ برای شیائومی تا آنجا که ما اطلاع داریم هنگامی که شیائومی کار بر روی اندروید ۱۲ را به پایان ببرد لیست بلند بالایی از گوشی‌های مختلف خواهند بود که به روزرسانی اندروید ۱۲ برای گوشی‌های شیائومی را دریافت خواهند کرد و همانطور که گفته شد این پوشش بیشتر، یکی از مزیت‌های مهم شیائومی نسبت به دیگر رقبا است.
امکان آپدیت اندورید ۱۲ برای گوشی‌های شیائومی فراهم خواهد شد

اگرچه هنوز هیچ چیز رسمی نیست، اما سایت تکراتو با توجه به اطلاعات و سابقه شرکت شیائومی میتواند این اطمینان را به شما بدهد که تمام دستگاه‌های برند شیائومی که اندروید ۱۱ را داشته اند واجد دریافت android ۱۲ برای گوشی‌های شیائومی نیز هستند. همچنین در مورد تجهیز بهترین گوشی‌های شیائومی ۲۰۲۱ به اندروید ۱۲ کمترین تردیدی هست. این نتیجه گیری براساس الگو‌های پیشینی، تاریخچه شرکت شیائومی و همچنین براساس رقابت بین برند‌های مختلف اتخاذ شده است و مطمئنا اگر تغییری اتفاق رخ دهد در همین مقاله به شما اطلاع داده خواهد شد.


بعضی از ویژگی‌های آپدیت اندروید ۱۲ برای شیائومی
امکان آپدیت اندورید ۱۲ برای گوشی‌های شیائومی فراهم خواهد شد

به طور کلی قرار است آپدیت اندروید ۱۲ فضای کاربردی تری در اختیار کاربران قراردهد و همچنین بر جنبه‌های پیشرفت در بخش امنیتی اندروید ۱۲ نیز تاکید شده است در ادامه به بخشی از این ویژگی‌ها اشاره خواهد شد

✓ نوتیفیکیشن‌ها: نوتیفیکیشن‌ها بخش مهمی از سیستم عامل گوشی‌ها را تشکیل می‌دهند. تغییرات ظاهری بسیاری همراه جابجایی‌های روان در بخش نوتیفیکیشن اندروید ۱۲ حاصل شده است. یک پس زمینه شفاف نیز برای این بخش معرفی شده است. آیکون‌ها همان شکل خواهند ماند، اما رنگ آن‌ها تغییر می‌کند. علاوه بر این پاسخگویی و سرعت نوتیفیکیشن‌ها در مقایسه با نسخه پیشین اندروید نیز بهبود یافته‌تر می‌شود

✓ اسکرین شات‌های بهتر: اندروید ۱۲ گزینه‌های ویرایش یافته و همچنین بهبود یافته‌ای برای اسکرین شات‌ها ارائه می‌کند. جدیدترین ابزار‌های ویرایشی به شما امکان اضافه کردن متن، ایموجی و استیکر‌ها را می‌دهد.

✓ ویجت‌های استک شونده: بله، سرانجام استک‌های هوشمند آی او اس به نسخه پیش‌نمایش اندروید ۱۲ هم راه پیدا کردند. کاربران می‌توانند از ویجت‌های متعدد با همان اندازه و همان جایگاهی که در صفحه دارند، لذت ببرند. این قابلیت جذاب و مفیدی است که به اکوسیستم اندروید اضافه خواهد شد و می‌تواند ویجت‌ها را سودمندتر کند.

✓ انتخاب آسان منبع صوتی: به روزرسانی اندروید ۱۲ برای گوشی‌های شیائومی کنترل پخش کننده صوتی از طریق تنظیمات سریع را بهبود می‌بخشد. کاربر اکنون می‌تواند از طریق تنظیمات سریع پخش از اسپاتیفای، یوتیوب و سایر پخش کننده‌ها را متوقف کند

تغییرات احتمالی برنامه آپدیت شیائومی
امکان آپدیت اندورید ۱۲ برای گوشی‌های شیائومی فراهم خواهد شد
ممکن است نقشه و طرح آپدیت اندروید ۱۲ برای سیائومی در گوشی‌های سری Redmi دچار تغییراتی شود؛ و همچنین می‌دانیم که اخیرا Note ۸ و Note ۸ pro دومین آپدیت OS خود را برای اندروید ۱۱ دریافت کرده اند که این مساله هم ممکن است باعث تغییراتی در این سری گوشی‌ها درمورد android ۱۲ برای گوشی‌های شیائومی بشود.

اما می‌توان انتظار داشت که اسامی گوشی‌هایی که در ادامه می‌آیند نیز به طور قطع در لیست آپدیت اندروید ۱۲ برای شیائومی باشند. لیست سری Redmi در به روز رسانی اندروید ۱۲ برای گوشی‌های شیائومی:

Xiaomi Redmi Note ۹ (Helio G۸۵)
Xiaomi Redmi Note ۹، ۴G (SDM ۶۶۲)
Xiaomi Redmi Note ۹، ۵G
Xiaomi Redmi Note ۹ Pro (India/Global)
Xiaomi Redmi Note ۹ Pro ۵G
Xiaomi Redmi Note ۹ Pro Max
Xiaomi Redmi Note ۹T
Xiaomi Redmi Note ۹S.

اما حتی این لیست بلند بالا برای آپدیت اندروید ۱۲ برای شیائومی که به جرات طولانی‌ترین لیست دربین رقبای شیائومی است انتهای ماجرا نخواهد بود با توجه به اینکه شیائومی همچنان به تولید گوشی‌ها با نسخه ابتدایی اندروید ۱۱ ادامه می‌دهد و همانطور که گفته شد تمامی گوشی‌های اندروید ۱۱ این برند جواز دریافت به روزرسانی اندروید ۱۲ برای گوشی‌های شیائومی را خواهند داشت پس مطمئن باشد گوشی‌های بیشتری از android ۱۲ برای گوشی‌های شیائومی بهره‌مند خواهند شد.

این به معنی خواهد بود که این مقاله هم با آمدن خبر‌های جدیدتر از سمت شرکت شیائومی به روز رسانی خواهد شد. ما همچنین اخبار مربوط به جزییات و ویژگی‌های آپدیت اندروید ۱۲ برای شیائومی را تعقیب خواهیم کرد و به اطلاع شما خواهیم رساند.

پیش بینی از زمان عرضه نسخه اندروید ۱۲ شرکت شیائومی
امکان آپدیت اندورید ۱۲ برای گوشی‌های شیائومی فراهم خواهد شد

همانطور که پیش‌تر اشاره شد شیائومی برخلاف سامسونگ در برنامه نسخه بتا اندروید ۱۲ که گوگل ترتیب داده است شرکت کرده و بخش مهمی از آن را به خود اختصاص داده است، اگرچه در هرصورت شروع به کار و راه اندازی یک سیستم عامل پایدار حتی برای نسخه آزمایشی احتمالا ماه‌ها به زمان نیاز خواهد داشت؛ بنابراین به طور حتم و همانطور که از شواهد بنظر می‌رسد به روزرسانی اندروید ۱۲ برای گوشی‌های شیائومی احتمالا همزمان با ارائه آپدیت اندروید ۱۲ از سمت گوگل برای گوشی‌های پیکسل باشد که می‌توان انتظار داشت در اواسط یا اواخر پاییز android ۱۲ برای گوشی‌های شیائومی در دسترس باشند، اما برای یک نسخه پایدار از اند.
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید