قتل ۲ کودک به دست مادر

قتل ۲ کودک به دست مادر

مادر این دو کودک نیز بعد از وقوع قتل مقدار زیادی شیره تریاک به قصد خودکشی بلعیده بود که برای انجام اقدامات پزشکی تحت‌الحفظ به بیمارستان منتقل شد. سرهنگ غلامی تأکید کرد تحقیقات کماکان در این رابطه ادامه دارد.

کد خبر : ۹۳۹۸۵
بازدید : ۲۶۰۳

مادر قاتل

پلیس در حال تحقیق درباره دو جنایت خانوادگی است. در یکی از این پرونده‌ها، زنی دو کودک خود را کشت و در پرونده‌ای دیگر پسری پدر خود را از پا درآورد.

سرهنگ محمد غلامی، جانشین فرمانده انتظامی خراسان شمالی، درباره یکی از این قتل‌ها گفت: درپی اعلام خبری مبنی‌بر وقوع یک مورد گازگرفتگی در یکی از مناطق حاشیه شهر اسفراین، بلافاصله عوامل گشت انتظامی به همراه نیرو‌های امدادی و اورژانس به محل موردنظر اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه در این حادثه دو کودک خردسال که مسموم شده بودند از سوی اهالی محل به اورژانس بیمارستان امام خمینی (ره) اسفراین منتقل شدند، گفت: متأسفانه این دو کودک به علت شدت مسمومیت در بیمارستان فوت کردند.
جانشین فرمانده انتظامی خراسان شمالی، با بیان اینکه مأموران انتظامی در حین بازدید از صحنه، متوجه تعدادی قرص برنج شدند که بر زمین پراکنده شده بود، تصریح کرد: با وجود مستنداتی که در صحنه مشاهده و کشف شد، ظن مأموران به اینکه احتمال قتل در این رابطه وجود داشته باشد، بیشتر است.
وی ادامه داد: با توجه به مستندات موجود، تحقیقات پلیسی در این رابطه آغاز شد که در نهایت پرده از راز یک قتل هولناک برداشته و مشخص شد قاتل در کمال ناباوری مادر این دو کودک بود. جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی، با بیان اینکه جسد دو کودک خردسال با هماهنگی مقام قضائی به پزشکی قانونی منتقل شد، گفت: مادر این دو کودک نیز بعد از وقوع قتل مقدار زیادی شیره تریاک به قصد خودکشی بلعیده بود که برای انجام اقدامات پزشکی تحت‌الحفظ به بیمارستان منتقل شد. سرهنگ غلامی تأکید کرد تحقیقات کماکان در این رابطه ادامه دارد.

در پرونه دوم پسری که به علت اختلافات خانوادگی پدر خود را با شلیک سه گلوله از اسلحه شکاری به قتل رسانده بود، در کمتر از ۲۴ ساعت توسط مأموران انتظامی شهرستان رشت دستگیر شد. سرهنگ محمود حافظی، فرمانده انتظامی شهرستان رشت، در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد:
درپی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی‌بر وقوع یک فقره قتل در یکی از محله‌های حوزه انتظامی پاسگاه پیربازار رشت، رسیدگی به موضوع در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت. او افزود: با حضور مأموران انتظامی در محل حادثه، مشخص شد مردی ۴۷‌ساله با اسلحه شکاری از ناحیه قفسه سینه و کتف مورد اصابت گلوله قرار گرفته و در دم فوت کرده است.

فرمانده انتظامی رشت گفت: در تحقیقات اولیه و تحقیقات میدانی از افراد حاضر در صحنه مشخص شد پسر ۳۰‌ساله مقتول به علت اختلافات خانوادگی با شلیک سه گلوله از اسلحه شکاری، پدر خود را به قتل رسانده است.
این مقام انتظامی با بیان اینکه قاتل پس از ارتکاب قتل از محل متواری شده بود، تصریح کرد: با تلاش مأموران انتظامی خودروی متهم در یکی از خروجی‌های سطح استان شناسایی، متوقف و قاتل در کمتر از ۲۴ ساعت دستگیر شد. در بازدید از خودروی متهم، دو قبضه سلاح شکاری غیرمجاز فاقد مجوز کشف شد.

وی در پایان بیان کرد: متهم پس از اعتراف صریح به قتل پدر، با تکمیل پرونده قضائی و صدور قرار مناسب روانه زندان شد.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید