قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۰/۰۳/۰۲

قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۰/۰۳/۰۲

قیمت بیت کوین، امروز ۲ خردادماه ۱۴۰۰ با ثبت افزایش ۱.۹۴ درصد به ۳۸,۲۰۸ دلارمعادل ۹۱۲,۴۰۹,۱۵۳ تومان رسید.

کد خبر : ۹۴۰۲۱
بازدید : ۱۷۷۸
 بیت کوین
فرادید | نوسان بیت کوین در کانال ۳۰ هزار دلار ادامه دارد. امروز ۲ خردادماه ۱۴۰۰ قیمت بیت کوین با ۱.۹۴ درصد افزایش به ۳۸,۲۰۸ دلارمعادل ۹۱۲,۴۰۹۱,۵۳ تومان رسید.

سقوط ۴۰ درصدی قیمت بیت کوین نسبت به اوج تاریخی خود باعث شده است تا بسیاری از تحلیل‌گران دیدگاه‌هایی متفاوت و عمدتاً ضد و نقیض نسبت به روند فعلی این ارز دیجیتال داشته باشند. در عین حال که برخی می‌گویند روند صعودی دست نخورده باقی مانده است، برخی دیگر معتقدند بیت کوین وارد روند نزولی شده است.

به گزارش فرادید؛ در حال حاضر برخی از تحلیل‌گران با تکیه بر شاخص‌های مختلف، عنوان می‌کنند که ۳۰،۰۰۰ دلار کف قیمت بوده است. برخی دیگر می‌گویند ناتوانی این ارز دیجیتال در احیای قوی پس از افزایش فروش، نشان‌دهنده آن است که احتمال سقوط بیشتر وجود دارد.

ویتالیک بوترین، خالق اتریوم، در مصاحبه روز سه‌شنبه خود با سی‌ان‌ان ضمن بیان این موضوع که بازار ارز‌های دیجیتال حباب است، اعلام کرد که «احتمال» دارد اتریوم جای بیت کوین را در صدر فهرست ارز‌های دیجیتال بگیرد.

به گزارش کوین تلگراف، بوترین در این مصاحبه با اشاره به بحث‌ها پیرامون مصرف بالای انرژی شبکه بیت کوین، گفت که این ارز دیجیتال باید تغییراتی در فناوری خود ایجاد کند. او در بخشی از صحبت‌های خود در ارتباط با حباب ارز‌های دیجیتال گفت:تا به اینجا سه مورد از این حباب‌های بزرگ ارز‌های دیجیتال دیده‌ایم.

به‌گفته بوترین، هم این احتمال وجود دارد که این حباب تمام شده باشد و هم می‌توان گفت که ماه‌ها با آن فاصله داریم. او در مورد اینکه آیا سقوط قیمت بیت کوین به زیر ۳۰،۰۰۰ دلار نشانه ترکیدن حباب بود یا نه اظهار نظری نکرد، اما گفت:

همیشه این طور است که حباب‌ها زمانی می‌ترکند که برخی از اتفاقات به‌وضوح نشان می‌دهند فناوری‌ای که منتظرش هستیم هنوز به چیزی که باید، نرسیده است.

در سوی دیگر بسیاری از طرفداران بیت کوین، فروش ناشی از ترس را قربانی استراتژی HODL خود نکردند. تحلیلگر مشهور، PlanB، علی رغم افت قیمت اخیر بیت کوین، هنوز هم پیش بینی می‌کند قیمت بیت کوین از مرز ۱۰۰ هزار دلار فراتر خواهد رفت. وی اخیراً در رابطه با همین موضوع به توضیحات خود در توییتر افزود:

اگر بخواهم شفاف در این مورد صحبت کنم: من فکر نمی‌کنم سطح قیمت ۶۰,۰۰۰ دلاری سقف بالایی برای بیت کوین باشد، زیرا روند معاملات پس از ثبت رکورد قیمت به طور عادی پیش نرفت. در واقع، ما هنوز چند ماه از بازار خرسی فاصله داریم.

همچنین ویلی وو، تحلیلگر مشهور، در حال تأمل در مورد مسیر آینده‌ی بیت کوین است، در حالی که این ارز برای غلبه بر سطح ۴۰،۰۰۰ دلار تلاش می‌کند. وو در مصاحبه‌ای در پادکست What Bitcoin Did، اطمینان داد که بیت کوین با وجود سقوط از حدود ۴۳,۰۰۰ دلار به کمی بالاتر از ۳۰,۰۰۰ دلار در یک روز، هنوز وارد بازار خرسی نشده است.

وو حتی تا آنجا پیش رفت که گفت این اصلاح سخت می‌تواند برای بازار خوب باشد. این تحلیلگر برخی از حرکت‌های صعودی بیت کوین را در خارج از صرافی مورد بحث قرار داد و خاطرنشان کرد این می‌تواند به معنای این باشد که بیت کوین در حالت بهبود است.او اظهار کرد:

برای من خیلی زود است که بتوانم تصویری از نحوه بهبودی را بدست آورم، اما در حال بهبود است. هنگامی که به زیر محدوده ۴۰,۰۰۰ دلار رسیدیم، جریان‌های ورود و خروج صرافی‌ها به اوج رسید، بنابراین جریان صرافی‌ها نشان دهنده‌ی صعود است.
قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید