قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۰/۰۳/۱۰

قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۰/۰۳/۱۰

قیمت بیت کوین امروز ۱۰ خردادماه با ثبت افزایش ۳.۰۱ درصدی نرخ، به ۳۴,۸۴۰ دلار معادل ۸۵۸,۴۵۵,۴۸۷ تومان رسید.

کد خبر : ۹۴۳۱۳
بازدید : ۱۴۶۳
بیت کوین
فرادید | بیت کوین در مسیر صعودی قرار گرفت. امروز ۱۰ خردادماه ۱۴۰۰، بیت کوین با ۳.۰۱ درصد رشد به ۳۴,۸۴۰ دلار معادل ۸۵۸,۴۵۵,۴۸۷ تومان رسید.

بیت کوین با نماد اختصاری BTC یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۶۴۹.۴۴ میلیارد دلار، در رتبه ۱ بازار قرار داشته و سهم ۴۱.۶۴ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد و حجم مبادلات روزانه آن ۳۰.۱۱ میلیارد دلار است. قیمت در ۲۴ ساعت اخیر ۲.۰۰% افزایش یافته است.

به گزارش فرادید؛ بالاترین قیمت بیت کوین در تاریخ ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ معادل ۶۴,۸۶۳.۰۹ دلار بوده که همینک %۴۶.۵۲ پایین‌تر از آن زمان قرار دارد. تعداد واحد‌های در گردش بیت کوین ۱۸.۷۲ میلیون و تعداد کل واحد‌های آن ۲۱ میلیون خواهد بود.

با وجود کند شدن سرعت ریزش قیمت ها، روند نزولی قیمت ارز‌های دیجیتالی ادامه یافت. طی چند هفته اخیر، بیت کوین بار‌ها و بار‌ها تلاش کرد قاطعانه بر مقاومت ۴۰۰۰۰ دلاری غلبه کند، اما این تلاش‌ها تاکنون نتیجه‌ای در بر نداشته است. درست برعکس، هر بار تلاش این ارز رمزپایه پیشرو به شدت ریجکت شد. آخرین بار، روز ۲۷ می (۶ خرداد) بود که بیت کوین با سقوطی شدید به زیر ۳۵ هزار دلار رسید.

بیت کوین در هفته گذشته بی‌ثباتی کمتری داشته، ولی افزایش فشار‌های نظارتی بر روی این بخش باعث کاهش ۳۸ درصدی ارزش آن طی ماه جاری میلادی شده است.

ارزش بیت کوین در حال حاضر مانند ماه ژانویه است و تقریباً به نصف ارزش خود در ماه آوریل رسیده است. اگر شکست قیمتی بیت کوین به پایین‌تر از سطوح حمایتی ۳۴۰۰۰ و ۳۳۵۰۰ رخ دهد، احتمال افت بیشتر نیز وجود خواهد داشت.

حمایت بعدی در سطح ۳۱۲۵۰ دلار قرارد ارد که افت بیشتر قیمت می‌تواند در کوتاه مدت تا سطح ۳۰۰۰۰ دلار نیز ادامه یابد. اگر بیت کوین بتواند بالاتر از سطح ۳۳۵۰۰ دلار تثبیت شود، احتمال افزایش قیمت وجود دارد. اولین مقاومت در این مسیر در سطح ۳۶۵۰۰ دلار قرار گرفته است.

اولین مقاومت اصلی نیز در نزدیکی خط روند و ۳۸۰۰۰ دلار قرار دارد. مقاومت بعدی در ۴۰۰۰۰ قرار گرفته و بسته شدن قیمت بالای این سطح موجب شروع موج افزایشی در آینده نزدیک خواهد شد. مانع بعدی در مسیر افزایش قیمت نیز در ۴۵۰۰۰ دلار قرار گرفته است.
قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید