هواشناسی ایران، امروز ۱۴۰۰/۰۳/۱۰

هواشناسی ایران، امروز ۱۴۰۰/۰۳/۱۰

امروز 10 خرداد ماه و با توجه به تحلیل آخرین نقشه های هواشناسی ایران، در برخی نقاط استان‌های ساحلی دریای خزر بارش خفیف باران و در ارتفاعات رگبار پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر : ۹۴۳۳۲
بازدید : ۱۳۹۵
فرادید | با توجه به گزارش سازمان هواشناسی ایران از امروز ۱۰ خرداد ماه و در پنج روز آینده در بیشتر مناطق کشور جوی پایدار و آسمانی صاف پیش‌بینی می‌شود.

طی این مدت دمای هوا نیز در استان‌های ساحلی خزر و اردبیل بین ۶ تا ۱۰ درجه سانتیگراد کاهش می‌یابد همچنین دمای هوا طی روز سه‌شنبه در اردبیل و در روز چهارشنبه در سواحل دریای خزر به دلیل وزش باد گرم جنوبی بین ۵ تا ۸ درجه سانتیگراد افزایش خواهد یافت.

روز پنجشنبه با توجه به شمالی شدن جریان‌ها دمای هوا مجدد در سواحل دریای خزر و اردبیل بین ۵ تا ۸ درجه سانتیگراد کاهش می‌یابد، اما در سایر مناطق کشور توده هوای به‌نسبت گرم تا پنج روز آینده همچنان مستقر خواهد بود.

به گزارش فرادید؛ امروز و فردا در برخی نقاط استان‌های ساحلی دریای خزر بارش خفیف باران و در ارتفاعات رگبار پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

همچنین در این مدت در شرق کشور به‌ویژه منطقه زابل و شرق کرمان و از امروز تا پنجشنبه در خوزستان سرعت وزش باد افزایش خواهد یافت و احتمال خیزش گرد و خاک در این مناطق وجود دارد.

این وضعیت در روز‌های سه‌شنبه و چهارشنبه در بخش‌هایی از شمال غرب و غرب کشور نیز پیش‌بینی می‌شود. امروز دریای خزر و از امروز تا پنجشنبه مناطق شمالی و مرکزی خلیج فارس و و شرق دریای عمان مواج خواهد بود.

آسمان تهران فردا صاف، در بعد ازظهر افزایش باد و با حداقل دمای ۲۴ و حداکثر دمای ۳۷ درجه سانتیگراد و طی روز چهارشنبه نیز صاف، در بعضی ساعات افزایش باد و با حداقل دمای ۲۵ و حداکثر دمای ۳۷ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
وضعیت آب و هوای ایران
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید