قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۰/۰۳/۱۱

قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۰/۰۳/۱۱

قیمت بیت کوین اممروز 11 خردادماه با 7.05 درصد افزایش نرخ به ۳۷,۶۴۳ دلار معادل ۸۹۷,۸۶۱,۳۲۹ تومان رسید.

کد خبر : ۹۴۳۵۷
بازدید : ۲۰۵۴
قیمت بیت کوین
فرادید | روند صعودی بیت کوین در بازار ارز‌های دیجیتال ادامه دار شده است. امروز ۱۱ خرداد ماه ۱۴۰۰، قیمت بیت کوین با ثبت افزایش ۷.۰۵ درصد به ۳۷,۶۴۳ دلار معادل ۸۹۷,۸۶۱,۳۲۹ تومان رسید.

بالاترین قیمت بیت کوین در تاریخ ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ معادل ۶۴,۸۶۳.۰۹ دلار بوده که همینک %۴۲.۳۳ پایین‌تر از آن زمان قرار دارد.

تعداد واحد‌های در گردش بیت کوین ۱۸.۷۲ میلیون و تعداد کل واحد‌های آن ۲۱ میلیون خواهد بود. تغییرات قیمتی این ارز دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته مثبت و سرمایه بازار آن در حوالی ۶۷۸ میلیارد دلار قرار دارد.

به گزارش فرادید؛ به دنبال آخرین ریجکت شدن قیمت در تراز ۴۰۰۰۰ دلاری، ارزش بیت کوین به تدریج رو به کاهش گذاشته است. ارز رمزنگاری شده برتر بازار روز جمعه تا مرز ۳۵۰۰۰ دلار کاهش یافت و آخر هفته تحولات نامطلوبی را تجربه کرد.

پس از آن، این دارایی به پایین‌ترین سطح پنج روز اخیر خود یعنی زیر ۳۳۵۰۰ دلار رسید. اگرچه گاو‌ها بار دیگر کنترل را به دست گرفتند و باعث افزایش ۳۰۰۰ دلاری قیمت طی چند ساعت بعد شدند، اما نوسان قیمت خیلی بیشتر از این ادامه پیدا کرد.

به این ترتیب، بیت کوین بار دیگر ارزش خود را از دست داد و این بار منجر به افت مجدد ۳۴۰۰۰ دلاری قیمت شد. با این وجود، از آن زمان به بعد این دارایی اندکی از زیان‌های وارد شده را جبران کرده و اکنون با قیمتی در حدود ۳۷۰۰۰ دلار ترید می‌شود. چیرگی این ارز بر بازار نیز اکنون حدود ۴۳ ٪ است.

ریزش کم سابقه ارز‌های دیجیتالی در روز‌های اخیر که باعث زیان بخش بزرگی از معامله گران و دارندگان آن‌ها نیز شد، باعث شده است تا شاهد ثبت دومین عملکرد بد ماهنه بیتکوین در طول تاریخ باشیم. در این ماه ارزش بیتکوین نسبت به ماه قبلی ۳۷.۵ درصد کاهش پیدا کرد که بدتر از این اتفاق تنها در سال ۲۰۱۱ اتفاق افتاده بود جایی که بازده ماهانه بیتکوین در ماه سپتامبر به منفی ۴۰ درصد رسید.
قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید