هواشناسی ایران، امروز ۱۴۰۰/۰۳/۱۱

هواشناسی ایران، امروز ۱۴۰۰/۰۳/۱۱

با توجه به آخرین نقشه های هواشناسی ایران، امروز 11 خردادماه در برخی نقاط شرق سواحل دریای خزر، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی و طی فردا در شمال خراسان رضوی بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر : ۹۴۳۸۲
بازدید : ۱۵۱۶
فرادید | بر اساس آخرین خروجی مدل‌های هواشناسی از امروز ۱۱ خردادماه و طی پنج روز آینده آسمانی صاف و جوی پایدار در کشور خواهیم داشت.

امروز در برخی نقاط شرق سواحل دریای خزر، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی و طی فردا در شمال خراسان رضوی بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش فرادید؛ روز‌های پنجشنبه، جمعه و شنبه در برخی مناطق سواحل دریای خزر بارش پراکنده رخ می‌دهد و امروز و فردا دمای هوا در استان‌های ساحلی خزر و اردبیل به دلیل وزش باد گرم جنوبی بین ۷ تا ۱۲ درجه سانتیگراد افزایش می‌یابد.

به این ترتیب دمای هوا مجدد طی روز‌های پنجشنبه و جمعه با توجه به شمالی شدن جریان‌ها در سواحل دریای خزر و اردبیل بین ۸ تا ۱۳ درجه سانتیگراد کاهش خواهد یافت.

امروز نیز در شرق کشور به‌ویژه منطقه زابل و شرق کرمان و از امروز تا پنجشنبه در خوزستان سرعت وزش باد افزایش می‌یابد و احتمال خیزش گرد و خاک در این مناطق وجود دارد.

این وضعیت امروز و فردا در بخش‌هایی از شمال غرب و غرب کشور پیش‌بینی می‌شود همچنین طی روز‌های پنج‌شنبه، جمعه و شنبه دریای خزر و از امروز تا جمعه مناطق شمالی و مرکزی خلیج فارس و شرق دریای عمان به تناوب مواج خواهد بود.

آسمان تهران فردا صاف همراه با وزش باد و با حداقل دمای ۲۴ و حداکثر دمای ۳۸ درجه سانتیگراد و طی روز پنجشنبه نیز صاف همراه با وزش باد و با حداقل دمای ۲۶ و حداکثر دمای ۳۹ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
وضعیت آب و هوای ایران
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید