قیمت طلای جهانی، امروز ۱۴۰۰/۰۳/۱۸

قیمت طلای جهانی، امروز ۱۴۰۰/۰۳/۱۸

امروز ۱۸ خرداد ماه قیمت هر اونس طلای جهانی در بازار با ثبت افزایش ۰.۰۲ درصد به ۱۹۰۰ دلار و ۱۱ سنت رسید.

کد خبر : ۹۴۵۸۳
بازدید : ۹۸۲
قیمت طلا
فرادید | طلا بار دیگر به کانال ۱۹۰۰ بازگشت. قیمت هر اونس طلای جهانی در بازار امروز ۱۸ خردادماه با افزایش ۰.۰۲ درصد به ۱۹۰۰ دلار و ۱۱ سنت رسید.

قیمت طلا در معاملات روز دوشنبه بازار جهانی تحت تاثیر رشد ارزش دلار کاهش یافت، اما بازده پایینتر اوراق خزانه و چشم انداز تداوم سیاست‌های انبساطی افت قیمت‌ها را محدود کرد.

جفری هالی تحلیلگر موسسه اوآندا در این باره گفت: «هرچند قیمت طلا در چند جلسه اخیر افت داشته، اما عوامل فی حاکم بر بازار همچنان افزایشی هستند. تنها یک افت شدید سود اوراق قرضه دولت آمریکا می‌تواند این وضعیت را تغییر دهد.»

به گزارش فرادید؛ با این حال، فلزات در حال حاضر ریسک پذیری کمی را در بازار جهانی مشاهده می‌کنند و این می‌تواند روند صعودی را در کوتاه مدت محدود کند.

آخرین نتایج نظرسنجی طلای هفتگی کیتکو نیوز نشان می‌دهد که سرمایه گذاران خرده فروشی و تحلیل گران وال استریت پیش بینی می‌کنند قیمت طلا در هفته جاری صعودی باشد.

مارک چندلر، مدیر عامل Bannockburn Global Forex (صرافی بین المللی)، گفت که طلا پس از آمار‌های ناامیدکننده اشتغال در ماه مه (خرداد)، شاهد یک جهش شدید بوده است. او گفت: با این وجود، من تمایل بیشتری به فروش بیشتر را دارم. گمان می‌کنم روند نزولی که اخیرا" دیدیم، اولین مرحله از اصلاح قیمت باشد.

جان فنک، بنیانگذار مشاوران Feneck گفت: طلا با تثبت سطح ۱۹۰۰ دلار بصورت ماهیانه، سطح روانشناختی را شکست. طلا با وجود عقب نشینی، همچنان در روند صعودی باقی مانده است.

در همین حال کوین گرادی، رئیس Phoenix Futures and Options، گفت که علی رغم فروش طلا در روز پنجشنبه، بازار طلا در یک روند صعودی نسبتاً پایدار است. طلا توانست سطح حمایت بحرانی را حفظ کند.

با این حال، او افزود که در مورد طلا بی طرف است. زیرا انتظار دارد که فدرال رزرو مجبور باشد در مورد فشار‌های تورمی سیاست‌های خود را افزایش دهد. او گفت که قیمت طلا می‌تواند برای نگه داشتن سود بیش از ۱۹۰۰ دلار در هر اونس تلاش کند.
قیمت لحظه ای فلزات گرانبها در بازار
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید