قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۰/۰۳/۱۹

قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۰/۰۳/۱۹

قیمت بیت کوین امروز با ثبت کاهش ۲.۹۶ درصد به ۳۲,۵۱۸ دلار معادل ۷۹۰,۱۱۴,۱۴۰ تومان رسید.

کد خبر : ۹۴۶۳۳
بازدید : ۹۵۸
بیت کوین
فرادید | بیت کوین بازهم ریز کرد. امروز ۱۹ خردادماه ۱۴۰۰ قیمت بیت کوین با کاهش ۲.۹۶ درصد به ۳۲,۵۱۸ دلار معادل ۷۹۰,۱۱۴,۱۴۰ تومان رسید.

بیت کوین شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۶۰۸.۷۴ میلیارد دلار، در رتبه ۱ بازار قرار داشته و سهم ۳۹.۸۶ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد و حجم مبادلات روزانه آن ۴۷.۴۱ میلیارد دلار است.

به گزارش فرادید؛ بالاترین قیمت بیت کوین در تاریخ ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ معادل ۶۴,۸۶۳.۰۹ دلار بوده که همینک %۴۹.۸۹ پایین‌تر از آن زمان قرار دارد. تعداد واحد‌های در گردش بیت کوین ۱۸.۷۳ میلیون و تعداد کل واحد‌های آن ۲۱ میلیون خواهد بود.

انتشار شایعه هک شدن کیف پول بیتکوین توسط اف بی آی باعث ریزش شدید بازار شد. وزارت دادگستری آمریکا با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که اف بی‌ای با نفوذ به کیف پول یک گروه هکری، موفق شده است بیتکوین‌هایی به ارزش ۲.۳ میلیون دلار را باز پس بگیرد.
اگرچه کمی بعد مشخص شد اف بی آی موفق به در اختیار گرفتن کنترل سرور شده و خود شبکه بلاک چین کماکان نفوذناپذیر باقی مانده است، بازار ارز‌های دیجیتالی تحت تاثیر این خبر به شدت ریزش کرد.

برخی از کارشناسان علت اصلی این کاهش قیمت را فشار مستمر دولت چین علیه عملیات استخراج و معاملات ارز‌های رمزنگاری شده می‌دانند. در چین حساب‌های Weibo مربوط به رهبران اصلی ارز‌های رمزنگاری شده مسدود شده است.

همچنین عده‌ای می‌گویند: بیت کوین همزمان با اظهارات رئیس سازمان خدمات درآمد داخلی آمریکا به ۳۱,۰۰۰ دلار کاهش یافت. چارلز رتیگ (charles rettig)، رئیس سازمان خدمات درآمد داخلی آمریکا، در جریان جلسه کمیته مالی سنا امروز اعلام کرد:

ما به ابزار و منابع بیشتری برای تنظیم قوانین ارز‌های دیجیتال احتیاج داریم. رتیگ افزود که سازمان خدمات درآمد داخلی آمریکا ازهمکاری با کنگره سپاسگزار خواهد بود. رئیس مالیات همچنین خاطرنشان کرد که اکثر رمزارز‌ها به طوری طراحی شده اند که ناگهان می‌توانند ناپدید شوند و دیگر اهمیت نداشته باشند.

سازمان خدمات درآمد داخلی آمریکا قبلاً چندین صرافی ارز دیجیتالی را به دلیل در دست داشتن اطلاعات کاربران تحت پیگرد قانونی قرار داده است. همانطور که توسط U.Today گزارش شده است، وزارت خزانه داری از همه کسب و کار‌های کریپتو خواسته است که هر گونه معامله با ارزش بیش از ۱۰ هزار دلار باید به سازمان خدمات درآمد داخلی گزارش دهند. رئیس جمهور بایدن به دنبال افزایش دو برابری کارمندان این سازمان است.

در ماه می‌ارزش بیتکوین به نسبت ماه قبل آن حدود ۳۵ درصد ریزش کرد که این عمکرد یکی از سه عملکرد بد تاریخ این رمزارز محسوب می‌شود. با ناکامی بیتکون در از سرگیری یک رالی صعودی دیگر، تحلیل گران بانک جی پی مورگان در گزارشی هشدار دادند که تقاضا برای بیتکوین در سطح ضعیفی باقی مانده است و این مساله می‌تواند ارزش این ارز را به زیر ۳۰ هزار دلار کاهش دهد.
قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید