قیمت طلای جهانی، امروز ۱۴۰۰/۰۳/۲۲

قیمت طلای جهانی، امروز ۱۴۰۰/۰۳/۲۲

هر اونس طلای جهانی امروز ۲۲ خردادماه تا لحظه تنظیم گزارش با ۰.۰۶ درصد افزایش با قیمت ۱۸۷۷ دلار و ۷۲ سنت معامله شد.

کد خبر : ۹۴۷۱۱
بازدید : ۱۳۹۴
قیمت طلا
فرادید | طلا علیرغم افزایش بها، همچنان در کانال ۱۸۰۰ دلار قرار دارد. امروز ۲۲ خردادماه قیمت هر اونس طلای جهانی در بازار بار ثبت افزایش ۰.۰۶ درصدبه ۱۸۷۷ دلار و ۷۲ سنت رسید.

قیمت طلا در معاملات روز جمعه بازار جهانی تحت تاثیر عقب نشینی دلار و بازده پایینتر اوراق قرضه به بالای ۱۹۰۰ دلار صعود کرد.

به گزارش فرادید؛ سوددهی اوراق قرضه ده ساله خزانه داری آمریکا به پایین‌ترین رقم ۳ ماه گذشته رسیده و موجب کاهش هزینه فرصت سرمایه گذاری در بازار‌هایی نظیر بازار طلا شده است.

جفری هالی، تحلیلگر ارشد بازار در شرکت OANDA در این باره گفت: رشد تورم آمریکا به ریزش قیمت‌ها منجر شد. بازده اوراق قرضه پایینتر رفت و کمک کرد قیمت طلا بهبود پیدا کند. احتمالا نشست سیاست پولی هفته آینده بانک مرکزی آمریکا بدون رویداد خاصی برگزار خواهد شد و مانع رشد چشمگیر ارزش دلار می‌شود. به نظر می‌رسد طلا در هفته آینده مقاومت در سطح ۱۹۲۰ دلار را تست خواهد کرد، زیرا رشد قیمت دارایی شتاب جدیدی پیدا کرده است.

نتایج نظرسنجی رویترز از تحلیلگران نشان می‌دهد که فدرال رزرو ممکن است در ماه‌های آگوست یا سپتامبر استراتژی کاهش برنامه خرید اوراق را در دستور کار قرار دهد، اما خرید‌های ماهانه خود را تا قبل از اوایل سال آینده آغاز نخواهد کرد.

وانگ تائو، تحلیلگر فنی رویترز پیش بینی کرد صعود اونس طلا به بالای ۱۹۱۱ دلار ممکن است این فلز ارزشمند را به محدوده ۱۹۳۲ تا ۱۹۵۳ دلار وارد کند. اما قیمت طلا که روز جمعه صبح صعودی شده بود، در جلسه نیویورک با فشار بیشتر دلار کاهش یافت.

جیووانی استاونووو، تحلیلگر UBS گفت، تورم در مقایسه با انتظارات کمی در بالاترین سطح قرار دارد، "اما این دیدگاه همچنان وجود دارد که این سطح تورم از این به بعد کاهش خواهد یافت"، وی افزود طلا در حفظ سطح بالای ۱۹۰۰ دلار با مشکل مواجه است. استاونوو اضافه کرد، تا زمانی که این مشکل وجود داشته باشد، برخی سرمایه گذاران برای ایجاد پوزیشن‌های فروش از آن استفاده می‌کنند. "
قیمت لحظه ای فلزات گرانبها در بازار
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید