هواشناسی، امروز ۱۴۰۰/۰۳/۲۲

هواشناسی، امروز ۱۴۰۰/۰۳/۲۲

با توجه به تحلیل آخرین نقشه های هواشناسی ایران، امروز 22 خردادماه در مناطق جنوبی کشور طی ساعات بعد ازظهر افزایش ابر، رگبار باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر : ۹۴۷۲۸
بازدید : ۲۰۷۱
فرادید | بر اساس گزارش هواشناسی ایران، امروز ۲۲ خردادماه با اشاره به اینکه طی پنج روز آینده آسمانی صاف و آفتابی همراه با جوی پایدار در بیشتر مناطق کشور حاکم خواهد شد، طی امروز در جنوب سیستان و بلوچستان، ارتفاعات جنوب کرمان و شرق هرمزگان به‌ویژه طی ساعات بعد ازظهر افزایش ابر، رگبار باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

همچنین امروز در برخی نقاط سواحل دریای خزر نیز بارش پراکنده دور از انتظار نیست و طی فردا رگبار و رعد و برق در مناطق ذکر شده ادامه دارد.

طی امروز و فردا و طی روز سه‌شنبه در برخی نقاط شرق کشور به‌ویژه منطقه زابل وزش باد شدید رخ می‌دهد که در برخی از نقاط سبب خیزش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا می‌شود. در سه روز آینده در مناطقی از ایلام، خوزستان و بوشهر وزش باد شدید رخ می‌دهد که سبب خیزش گرد و خاک و غبار آلود شدن آسمان می‌شود.

به گزارش فرادید؛ سه روز آینده خلیج فارس، دریای عمان و تنگه هرمز مواج و متلاطم خواهد بود، گفت: از اواخر وقت روز شنبه و طی روز یکشنبه دریای خزر مواج پیش‌بینی می‌شود.

آسمان تهران فردا صاف همراه با وزش باد و با حداقل دمای ۲۶ و حداکثر دمای ۳۸ درجه سانتیگراد و طی روز دوشنبه نیز صاف همراه با وزش باد، در بعد ازظهر افزایش باد و با حداقل دمای ۲۷ و حداکثر دمای ۳۸ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
وضعیت آب و هوای ایران
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید