قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۰/۰۳/۲۳

قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۰/۰۳/۲۳

قیمت بیت کوین امروز با ثبت کاهش 2.02 درصد به ۳۵,۸۰۴ دلار معادل ۸۵۴,۶۰۱۲,۵۳ تومان رسید.

کد خبر : ۹۴۷۶۰
بازدید : ۲۳۲۶
 بیت کوین
فرادید | بیت کوین بار دیگر ریزش کرد، امروز ۲۳ خردادماه ۱۴۰۰، قیمت بی کوین با ۲.۰۲ درصد کاهش به ۳۵,۸۰۴ دلار معادل ۸۵۴,۶۰۱,۲۵۳ تومان رسید.

بالاترین قیمت بیت کوین در تاریخ ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ معادل ۶۴,۸۶۳.۰۹ دلار بوده که همینک %۴۴.۸۶ پایین‌تر از آن زمان قرار دارد. تعداد واحد‌های در گردش بیت کوین ۱۸.۷۳ میلیون و تعداد کل واحد‌های آن ۲۱ میلیون خواهد بود.

به گزارش فرادید؛ بیت کوین در طی یازده ساعت گذشته تقریباً ۲۰۰۰ دلار ضرر کرده است.

وضعیت کلی بازار در ۲۴ ساعت گذشته قرمز بوده است. بیت کوین ۴.۵ درصد از ارزش خود را از دست داده و در ۲۴ ساعت اخیر قیمت بیت کوین در رنج ۳۵۰۴۶ تا ۳۷۵۳۱ دلار معامله شده است که میزان نوسان متوسط را نشان می‌دهد.
حجم معاملات نیز در رقم ۴۰.۵ میلیارد دلار تقریبا ثابت باقی مانده است. ارزش بازار نیز به ۶۶۷ میلیارد دلار رسیده و دامیننس بیت کوین به رقم ۴۳.۹۸ درصد دست یافته است.

شاید این کاهش به این دلیل است که ختلاف دیدگاه بین کشور‌ها بر سر ارز‌های دیجیتالی باعث اتخاذ رویکرد‌های کاملا متفاوتی در برابر آن‌ها شده است. در هلند یکی از مقامات ارشد مالیاتی این کشور خواستار ممنوعیت کامل هرگونه فعالیت مرتبط با ارز‌های دیجیتالی شده است.

در آمریکا، الیزابت وارن- سناتور دموکرات- بیتکوین را یک ابزار تخلف برای پولشویی و سایر ارز‌های مجرمانه دانسته است. در هند، اما برخی منابع خبر از بازبینی احتمالی دولت در ممنوعیت مبادلات ارز‌های دیجیتالی داده اند.
قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید