آمار فوتی‌های کرونا، امروز ۱۴۰۰/۰۳/۲۷

آمار فوتی‌های کرونا، امروز ۱۴۰۰/۰۳/۲۷

سازمان وزارت بهداشت با توجه به گزارش‌های رسیده، امروز ۲۷ خردادماه، آمار فوتی‌های کرونا را ۱۳۹ نفر اعلام کرد.

کد خبر : ۹۴۹۷۴
بازدید : ۴۴۴۲
بیمار بدحال کرونایی
فرادید | بر اساس آمار، فوتی‌های کرونا امروز ۲۷ خردادماه ۱۳۹ نفر اعلام شد و به این ترتیب مجموع جانباختگان کرونا در ایران به ۸۲ هزار و ۶۱۹ نفر رسید.

از دیروز تا امروز و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۱۰ هزار و ۲۹۱ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که هزار و ۲۹۶ نفر از آن‌ها بستری شدند.

به گزارش فرادید؛ مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به سه میلیون و ۷۰ هزار و ۴۲۶ نفر رسید که خوشبختانه تا کنون دو میلیون و ۷۰۸ هزار و ۷۴۳ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده اند.

همچنین ۳۳۲۹ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند. در عین حال تا کنون ۲۲ میلیون و ۶۹ هزار و ۸۴۴ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است. بر اساس این گزارش، در حال حاضر ۲۲ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۱۷۵ شهر در وضعیت نارنجی، ۲۵۱ شهر در وضعیت زرد قرار دارند.

بنابر اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، تاکنون ۴ میلیون و ۳۶۶ هزار و ۱۴۸ نفر دُز اول واکسن کرونا و ۸۸۶ هزار و ۱۰۷ نفر نیز دُز دوم را تزریق کرده اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۵ میلیون و ۲۵۲ هزار و ۲۵۵ دُز رسید.

آمار جهانی کرونا

طبق آخرین آمار‌های جهانی ابتلاء به ویروس کرونا، طی ۲۴ ساعت گذشته با افزایش ۳۹۷ هزار و ۹۶۴ نفری تعداد مبتلایان به این ویروس تاکنون به ۱۷۷ میلیون و ۸۱۳ هزار و ۹۵۳ نفر رسیده است.

فوتی‌های ناشی از کرونا در جهان با رشد ۹ هزار و ۴۶۲ نفری در یک روز به تعداد سه میلیون و ۸۴۸ هزار و ۸۷۶ نفر رسیده است. آمار بهبود یافتگان نیز به ۱۶۲ میلیون و ۳۱۷ هزار و ۴۴۰ نفر رسیده است.

آمار ۱۰ کشور اول فوتی‌های ناشی از کرونا به شرح زیر است؛ اعداد داخل پرانتز تعداد فوتی‌های جدید هر کشور است.

۱. آمریکا ۶۱۶ هزار و ۱۵۰ نفر (۴۳۴ نفر)

۲. برزیل ۴۹۳ هزار و ۸۳۷ نفر (دو هزار و ۶۷۳ نفر)

۳. هند ۳۸۱ هزار و ۹۳۱ نفر (یک‌هزار و ۴۱۱ نفر)

۴. مکزیک ۲۳۰ هزار و ۴۲۴ نفر (۲۳۹ نفر)

۵. پرو ۱۸۹ هزار و ۵۲۲ نفر (۲۶۱ نفر)

۶. بریتانیا ۱۲۷ هزار و ۹۲۶ نفر (۹ نفر)

۷. روسیه ۱۲۷ هزار و ۵۷۶ نفر (۳۹۶ نفر)

۸. ایتالیا ۱۲۷ هزار و ۱۵۳ نفر (۵۲ نفر)

۹. فرانسه ۱۱۰ هزار و ۵۷۸ نفر (۴۴ نفر)

۱۰-. کلمبیا ۹۷ هزار و ۵۶۰ نفر (۵۹۵ نفر)
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید