آمار فوتی‌های کرونا، امروز ۱۴۰۰/۰۳/۲۹

آمار فوتی‌های کرونا، امروز ۱۴۰۰/۰۳/۲۹

بر اساس آمار، فوتی‌های کرونا امروز ۲۹ خردادماه ۱۰۸ نفر اعلام شد.

کد خبر : ۹۵۰۲۰
بازدید : ۴۰۶۹
بیمار بدحال کرونایی
فرادید | وزارت بهداشت با توجه به گزارش‌های روزانه، آمار فوتی‌های کرونا امروز ۲۹ خردادماه را ۱۰۸ نفر عنوان کرد که به این ترتیب مجموع جان باختگان این بیماری به ۸۲ هزار و ۸۵۴ نفر رسید.

از دیروز تا امروز و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۶ هزار و ۴۴۸ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۹۳۱ نفر از آن‌ها بستری شدند.

به گزارش فرادید؛ مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به سه میلیون و ۸۶ هزار و ۹۷۴ نفر رسید که خوشبختانه تا کنون دو میلیون ۷۳۶ هزار و ۱۳ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده اند.

سه هزار و ۳۰۷ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند. تا کنون ۲۲ میلیون و ۳۲۱ هزار و ۴۵۷ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر ۲۲ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۱۷۵ شهر در وضعیت نارنجی، ۲۵۱ شهر در وضعیت زرد قرار دارند. مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، تا کنون ۴ میلیون و ۳۷۴ هزار و ۷۲۹ نفر دُز اول واکسن کرونا و ۹۰۶ هزار و ۵۴۶ نفر نیز دُز دوم را تزریق کرده اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۵ میلیون و ۲۸۱ هزار و ۲۷۵ دُز رسید.

آمار جهانی کرونا

طبق آخرین آمار‌های جهانی ابتلاء به ویروس کرونا، طی ۲۴ ساعت گذشته با افزایش ۴۰۰ هزار و ۸۹۷ نفری تعداد مبتلایان به این ویروس تاکنون به ۱۷۸ میلیون و ۵۹۶ هزار و ۷۴۵ نفر رسیده است.

فوتی‌های ناشی از کرونا در جهان با رشد ۸ هزار و ۵۲۳ نفری در یک روز به تعداد ۳ میلیون و ۸۶۶ هزار و ۸۶۲ نفر رسیده است. آمار بهبود یافتگان نیز به ۱۶۳ میلیون و ۱۱۳ هزار و ۲۶۱ نفر رسیده است.

آمار ۱۰ کشور اول فوتی‌های ناشی از کرونا به شرح زیر است؛ اعداد داخل پرانتز تعداد فوتی‌های جدید هر کشور است.

۱. آمریکا ۶۱۶ هزار و ۹۲۰ نفر (۳۹۳ نفر)

۲. برزیل ۴۹۸ هزار و ۶۲۱ نفر (۲ هزار و ۴۴۹ نفر)

۳. هند ۳۸۵ هزار و ۱۶۷ نفر (هزار و ۲۶۹ نفر)

۴. مکزیک ۲۳۰ هزار و ۷۹۲ نفر (۱۶۸ نفر)

۵. پرو ۱۸۹ هزار و ۹۳۳ نفر (۱۷۶ نفر)

۶. روسیه ۱۲۸ هزار و ۴۴۵ نفر (۴۵۳ نفر)

۷. بریتانیا ۱۲۷ هزار و ۹۵۶ نفر (۱۱ نفر)

۸. ایتالیا ۱۲۷ هزار و ۲۲۵ نفر (۳۵ نفر)

۹. فرانسه ۱۱۰ هزار و ۷۰۲ نفر (۵۶ نفر)

۱۰-. کلمبیا ۹۸ هزار و ۷۴۶ نفر (۵۹۰ نفر)
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید