اختلاف و انتقاد در پشت صحنه سریال گیسو

اختلاف و انتقاد در پشت صحنه سریال گیسو

اظهارات جنجالی اخیر هومن کبیری، تهیه‌کننده سریال گیسو نشان می‌دهد که اختلافات گسترده‌ای میان عوامل و بازیگران با منوچهر هادی در مقام کارگردان این مجموعه نمایش خانگی وجود دارد. البته کبیری از عدم رضایت نماوا، به عنوان پلتفرم نمایش دهنده سریال گیسو نیز خبر داده است.

کد خبر : ۹۵۰۶۷
بازدید : ۶۲۲۹
معمای اختلاف و انتقاد در پشت صحنه سریال گیسو
فرادید | منوچهر هادی پس از شکست در سریال نمایش خانگی دل، حالا با ناکامی در سریال گیسو (عاشقانه ۲) مواجه شده است. از سوی دیگر تهیه کننده گیسو مدعی شده که هومن سیدی و محمدرضا گلزار با ضمانت او جلوی دوربین رفته اند و دیگر حاضر به همکاری با منوچهر هادی نیستند.

به گزارش فرادید؛ هومن کبیری تهیه‌کننده سریال گیسو در گفتگو با رسانه‌ها ادعا‌های جنجالی علیه منوچهر هادی کارگردان این سریال مطرح کرده است. بررسی این اظهارات نشان می‌دهد که پشت صحنه سریال گیسو اختلافات گسترده‌ای میان بازیگران و عوامل با کارگردان سریال گیسو وجود دارد.

کبیری می‌گوید که محمدرضا گلزار و هومن سیدی به درخواست من در این سریال حضور پیدا کرده‌اند و حاضر به همکاری دوباره با منوچهر هادی نیستند.

البته این درگیری‌ها به اختلاف گلزار و سیدی با منوچهر هادی ختم نمی‌شود. تهیه کننده سریال گیسو دراین رابطه گفته که چند نفری تمایل نداشتند جلوی دوربین منوچهر هادی بروند، البته یکی دو نفر به دلایل حرفه‌ای و حضور در فصل اول مجاب شدند و یکی دو نفر هم عطایش را به لقایش بخشیدند.

طبق گفته او، تنها کسی که هنوز از کارگردانی منوچهر هادی رضایت داشت، فرزاد فرزین بود.

نکته جالب توجه اینجاست که منوچهر هادی کارگردان سریال گیسو هنوز به ادعا‌های هومن کبیری در مقام تهیه‌کننده واکنشی نشان نداده است.

البته هادی پیشتر در صفحه اینستاگرامش گفته بود که چند باری از کارگردانی این سریال انصراف داده، اما هومن کبیری با پادرمیانی گلزار او را برای ساخت گیسو مجاب کرده است.
معمای اختلاف و انتقاد در پشت صحنه سریال گیسو

پلتفرم، تهیه کننده، گلزار و سیدی در برابر منوچهر هادی

اظهارات جنجالی اخیر هومن کبیری، تهیه‌کننده سریال گیسو نشان می‌دهد که اختلافات گسترده‌ای میان عوامل و بازیگران با منوچهر هادی در مقام کارگردان این مجموعه نمایش خانگی وجود دارد. البته کبیری از عدم رضایت نماوا، به عنوان پلتفرم نمایش دهنده سریال گیسو نیز خبر داده است.

تهیه کننده گیسو مدعی شده که به خاطر یکی، دو اثر اخیر آقای هادی، از سوی پلتفرم برای کارگردانی ایشان تردید‌هایی به وجود آمد و البته یک بار هم منجر به فسخ قرارداد شد.

طبق گفته او، وساطت محمدرضا گلزار منجر به همکاری با منوچهر هادی به عنوان کارگردان شده است.

کبیری در این رابطه گفته در زمانی که مصمم به تعویض کارگردان بودم، محمدرضا گلزار نکته‌ای را مطرح کرد که شاید اگر فرصت جدیدی به کارگردان بدهیم و موجب دل‌شکستگی نشویم اتفاق خوبی رخ دهد.

اما حالا اختلافات در میان عوامل گیسو بالا گرفته است. تا جایی که تهیه کننده سریال می‌گوید که به رغم اصرار‌های محمدرضا گلزار برای ادامه همکاری با منوچهر هادی، درنهایت خود گلزار هم بعدا از این اتفاق پشیمان شده است.

البته این اولین بار نیست که عوامل با منوچهر هادی دچار اختلاف می‌شوند. پیش از این هم به دلیل افزایش تعداد قسمت‌های سریال دل برای جبران مشکلات مالی، نویسنده و تعدادی از بازیگران این سریال به انتقاد از منوچهر هادی پرداخته بودند.

در این رابطه سعید راد به شدت از عملکرد منوچهر هادی و انتخاب بازیگران انتقاد و از بازی در این سریال ابراز پشیمانی کرد.
معمای اختلاف و انتقاد در پشت صحنه سریال گیسو

معمای اختلاف و انتقاد از منوچهر هادی

منوچهر هادی که حالا به عنوان کارگردانی تجاری ساز در حوزه سینما و نمایش خانگی شناخته می‌شود. در طول ۶ سال گذشته عملکرد قابل توجهی در گیشه داشته است. این در حالی است که او پیش‌تر با ساخت آثار در ژانر اجتماعی به سینما معرفی شده بود. اما تغییر رویکرد او از سینمای اجتماعی به سینمای تجاری موجب شد تا مخاطبان جدی و منتقدان آثار تجاری او را نشانه بگیرند.

منوچهر با سه فیلم سینمایی آینه بغل، من سالوادور نیستم و رحمان ۱۴۰۰ توانست رکورد ۵۶ میلیارد تومانی را در گیشه به ثبت برساند. پس از این موفقیت‌ها او در فیلم‌های تجاری، هادی این بار به شبکه نمایش خانگی آمد و با ساخت سریال عاشقانه گرچه نتوانست مخاطبان جدی و منتقدان را راضی کند، اما سریال عامه پسند او توانست رضایت بخشی از مخاطبان را به خود جلب کند.

البته این آخرین اثر رضایت بخش هادی بود، چرا که پس از عاشقانه، با ساخت سریال دل با انبوهی از انتقاد از سوی مخاطبان مواجه شد. در این میان بسیاری از رسانه‌ها از دل به عنوان بزرگترین شکست هادی نام می‌برند.

در این میان برخی از منتقدان نیز معتقدند که آثار اخیر او کند، کم اتفاق و همراه با بازی‌های ضعیف بوده است. مجموعه این عوامل باعث شده که مخاطبان امیدشان را به آثار تازه منوچهر هادی از دست بدهند، از طرفی اعتبار بازیگران و عوامل همکار او نیز زیر سوال برود.

گیسو نیز به عنوان تازه‌ترین اثر منوچهر هادی از دید مخاطبان، در طول این قسمت‌ها شاهد اتفاقات تکراری بوده است. همچنین، قصه پیش نرفته و هیجان و کشش خاصی برای مخاطب ایجاد نکرده است.

از سوی دیگر هومن کبیری تهیه‌کننده سریال گیسو نیز می‌گوید که هادی از بازیگران چهره و دیگر مولفه‌های برای پر بیننده شدن سریال بهره برده است، اما عملکرد او و سریال رضایت بخش نبوده است.

با این وجود به نظر می‌رسد که با موضع گیری‌های تند هومن کبیری، کار برای منوچهر هادی در ادامه سخت‌تر خواهد شد. در چنین شرایطی کم‌تر تهیه کننده‌ای ریسک همکاری با هادی را خواهد پذیرفت.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید