دعوای فرهاد مجیدی، باشگاه استقلال و وزارت ورزش

دعوای فرهاد مجیدی، باشگاه استقلال و وزارت ورزش

گرچه مدیرعامل باشگاه استقلال مدعی است که موضع گیری فرهاد مجیدی به خاطر رد شدن درخواست غیر قانونی او برای آوردن مربی ایتالیایی بوده است. اما سرمربی استقلال موضوع مشکلات مالی باشگاه را بزرگترین چالش موجود معرفی کرده است. مجیدی در این رابطه گفته که برای یک ام آر آی ساده که هزینه‌اش به یک میلیون تومان هم نمی‌رسد، مدیریت خبر می‌دهد که پول ندارد.  

کد خبر : ۹۵۱۵۰
بازدید : ۲۴۱۰
دعوای فرهاد مجیدی، باشگاه استقلال و وزارت ورزش؛ داستان از چه قرار است؟
فرادید | موضع گیری اخیر فرهاد مجیدی علیه مدیرعامل باشگاه استقلال و برخی مسئولان وزارت ورزش به جنجالی تمام عیار بدل شده است. او مسئولان وزارت ورزش را به اقدامات مخرب علیه باشگاه استقلال متهم کرده است. این موضع گیری حالا به دعوای لفظی میان سرمربی استقلال، مدیرعامل باشگاه و معاون وزیر ورزش بدل شده است.

به گزارش فرادید؛ روز‌های گذشته بود که فرهاد مجیدی، سرمربی تیم استقلال در اظهاراتی بی سابقه مدیرعامل باشگاه استقلال و معاون وزیر ورزش را مورد خطاب قرار داد. او گفته که این همه مصیبت در باشگاه وجود دارد و آقای مددی [مدیرعامل باشگاه استقلال]عین خیالش نیست و فقط منتظر دستور بالادستی‌هاست!»

او همچنین با طرح ادعا‌هایی علیه معاون وزیر ورزش گفته که علی نژاد در امور باشگاه دخالت می‌کند.

مجیدی همچنین مدعی است که وزارت ورزش به دنبال بدترکردن اوضاع باشگاه استقلال است.

سرمربی استقلال در این رابطه گفته که «آقای علی‌نژاد، چرا دست از سر استقلال برنمیداری؟ قبلا هم گفته‌ام آقایان مأموریت داشته‌اند که استقلال را به یک تیم معمولی تبدیل کنند. بی تعارف باید بگویم که پشت این مشکلات توطئه‌هایی وجود دارد و عمدا می‌خواهند شرایط روز به روز بدتر شود.».

اما چیزی نگذشت که مددی مدیرعامل باشگاه به انتقاد از مجیدی و اظهاراتش پرداخت. او گفته که مجیدی توهم توطئه را کنار بگذارد و فکر تیم باشد. با توهین و سفسطه به هیچ تیمی امتیاز نمی‌دهند و ایشان برای توجیه نتایج تیم راه دیگری غیر از توهین و تهمت را برگزیند.
دعوای فرهاد مجیدی، باشگاه استقلال و وزارت ورزش؛ داستان از چه قرار است؟

ادامه دعوای لفظی میان مجیدی، مدیرعامل استقلال و معاون وزیر ورزش!

پس از دعوای لفظی فرهاد مجیدی و مدیرعامل باشگاه، دیروز هم معاون وزیر ورزش به ادعا‌های سرمربی استقلال واکنش نشان داد و فضا را ملتهب‌تر کرد. علی نژاد، مجیدی را تهدید کرده و گفته که «مجیدی باید در چارچوب وظایفی که دارد حرکت و صحبت کند. اگر خارج از آن کاری انجام بدهد، بر اساس قراردادی که دارد، مشخص است که تکلیف چیست.»

معاون وزیر ورزش و جوانان در مورد شائبه جدایی مجیدی یا مددی از باشگاه استقلال هم گفت که انشالله تصمیمی گرفته می‌شود که به نفع باشگاه باشد.

اظهارنظر مبهم معاون وزیر ورزش درباره جدایی مدیرعامل یا سرمربی استقلال باعث شد تا برخی رسانه‌ها به برکناری مجیدی بپردازند.

البته همزمان مددی نیز بار دیگر به مجیدی تاخت و مدعی شد که سرمربی تیم درباره آوردن مربی ایتالیایی یک درخواست غیر قانونی داشته است.

این بار، اما نوبت به فرهاد مجیدی رسید تا جنگ لفظی سه جانبه را تکمیل کند. او این بار پس از برد تیمش برابر شهر خودرو به نشست خبری رفت و برابر معاون وزیر ورزش موضع گرفت.

سرمربی استقلال دراین نشست گفت که «آقای علی‌نژاد پیش از بازی علیه من مصاحبه کرد. رئیس مجمع باشگاه استقلال آقای سلطانی‌فر است و او در جایگاهی نیست که درباره من صحبت کند. از من خواسته‌اند صحبت کنم و من هم قصد صحبت کردن ندارم، فقط یک پیغام می‌دهم و می‌روم. هر کاری کنند، تیم من پیروز می‌شود.».

اما این تنها واکنش فرهاد مجیدی نبود. او در اقدامی بی سابقه با مشت روی میز کنفرانس کوبید و سریعا سالن را ترک کرد.

دعوای فرهاد مجیدی، باشگاه استقلال و وزارت ورزش؛ داستان از چه قرار است؟
جنجال‌ها بر سر چه بود؟

گرچه مدیرعامل باشگاه استقلال مدعی است که موضع گیری فرهاد مجیدی به خاطر رد شدن درخواست غیر قانونی او برای آوردن مربی ایتالیایی بوده است. اما سرمربی استقلال موضوع مشکلات مالی باشگاه را بزرگترین چالش موجود معرفی کرده است. مجیدی در این رابطه گفته که برای یک ام آر آی ساده که هزینه‌اش به یک میلیون تومان هم نمی‌رسد، مدیریت خبر می‌دهد که پول ندارد.

سرمربی استقلال می‌گوید: «فرشید اسماعیلی از ابتدای فصل تا الان درصد کمی دریافتی داشته و به باشگاه اخطار رسمی داده و می‌گوید مشکلات زیادی دارد و نمی‌تواند تمرین کند. رشید مظاهری به دلیل همین مسائل شرایط مناسبی ندارد. مرادمند به دلیل بدقولی باشگاه چکش برگشت خورده و نگران است که سر تمرین بازداشتش کنند.»

براساس گزارش ها، پیش از بازی دو تیم استقلال و پدیده، فردی به عنوان وکیل طلبکار محمدحسین مرادمند به هتل اردوی آبی‌ها آمده بود تا این بازیکن را به همراه مامور قانون دستگیر کند. اما فرهاد و فرزاد مجیدی مانع این اقدام شده بودند.

البته مجیدی اشاره‌ای هم به اختلاف نظرش با مدیران باشگاه بر سر مربی ایتالیایی کرده است.

او گفته که برای «قرارداد دستیار ایتالیایی به من می‌گویند باید بندی در قراردادش باشد که حق شکایت به دادگاه کاس را نداشته باشد! یعنی از همین روز اول به طرف مقابل پالس می‌دهند که پولت را نمی‌دهیم و حق شکایتم نداری! خب چرا خیالشان را راحت نمی‌کنند و یک کلام نمی‌گویند که نمی‌خواهیم این کار را انجام بدهیم؟»،

اما مددی به ماجرای ویلموتس و فدراسیون فوتبال اشاره می‌کند و معتقد است که تمام تلاشش را برای آمدن مربی ایتالیایی با وجود مشکلات قوانین داخلی انجام داده است.

طبق گفته او، آمدن گابریل پین به ایران در تضاد با قوانین داخلی است.

ماجرای دستگیری حسین مرادمند، بازیکن استقلال چه بود؟

تابستان سال ۱۳۹۹ بود که حسین مرادمند از باشگاه شهرخودرو راهی استقلال شد، اما هنوز با این باشگاه مشهدی قرارداد داشت. البته طبق گفته رسانه ها، براساس توافقات اولیه طرفین، قرار شد مرادمند کل پول رضایت‌نامه را با چک شخصی خود به شهرخودرو بپردازد و ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از این مبلغ را در ۳ قسط در پاییز و زمستان ۱۳۹۹ از استقلال وصول کند، اما این مسئله با بدقولی مدیران استقلال روبرو شده است. حالا هم چک‌های شخصی و بی‌پشتوانه این بازیکن دردسرساز درست کرده است.

اما مددی مدیرعامل باشگاه استقلال ادعای مرادمند را رد کرده است.

او گفته که «ایشان چک رضایت نامه‌شان که مشاور محترم هیات مدیره دادند را نقد کرده‌اند و چک شخصیشان را به باشگاه پدیده داده‌اند. به عبارت دیگر چک برگشتی آقای مرادمند شخصی است و ربطی به باشگاه ندارد. ایشان علاوه بر چک رضایت نامه که باید به پدیده می‌داد، ۵۷ درصد از قراردادش را هم دریافت کرده است.»

مرادمند، هنوز واکنشی به اظهارات مدیرعامل باشگاه استقلال نشان نداده است.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید