هواشناسی ایران، امروز ۱۴۰۰/۰۴/۰۳

هواشناسی ایران، امروز ۱۴۰۰/۰۴/۰۳

بر اساس آخرین تحلیل از نقشه های هواشناسی ایران، امروز 3 تیرماه در نوار شرقی به‌ویژه در منطقه زابل وزش باد شدید با احتمال خیزش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر : ۹۵۲۴۰
بازدید : ۳۶۹۹
فرادید | با توجه به گزارش سازمان هواشناسی ایران، از امروز و طی پنج روز آینده آسمانی صاف و جوی پایدار در کشور حاکم خواهد بود.

در این مدت ساعات بعدازظهر و اوایل شب در ارتفاعات جنوب کرمان، شرق هرمزگان و جنوب سیستان و بلوچستان رشد ابر و احتمال وقوع رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقتی وجود دارد.

به گزارش فرادید؛ در نوار شرقی به‌ویژه در منطقه زابل وزش باد شدید با احتمال خیزش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود همچنین شرق دریای عمان مواج است.

امروز و فردا در خوزستان و ایلام وزش باد شدید گاهی خیزش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا دور از انتظار نیست.

در ساعات بعد از ظهر روز‌های یکشنبه و دوشنبه نیز در شمال استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و در ارتفاعات البرز مرکزی افزایش ابر گاهی بارش پراکنده و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

آسمان تهران فردا صاف گاهی همراه با وزش باد با بیشترین و کمترین دمای۳۶ و ۲۳ سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود. وضعیت جوی پایتخت پس فردا صاف گاهی همراه با وزش باد خواهد بود و دمای هوا در گرم‌ترین و خنک‌ترین زمان به ۳۶ و ۲۴ درجه سانتیگراد می‌رسد.
وضعیت آب و هوای ایران
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید