فناوری‌های صوتی هواوی

فناوری‌های صوتی هواوی

ایرباد‌های سری FreeBuds هوآوی جزء محبوب‌ترین کالا‌ها در بین علاقه‌مندان به موسیقی هستند. هدفون‌های بی‌سیم هواوی نه تنها مقرون‌به‌صرفه‌تر از بسیاری دیگر از محصولات بازار هستند، بلکه از فناوری حذف نویز فعال (ANC) و صدای بسیار باکیفیت بهره می‌برند که موجب برتری آن‌ها شده است.

کد خبر : ۹۵۲۴۵
بازدید : ۱۰۰۴۸

هواوی

محصولات هواوی در بین طرفداران موسیقی محبوبیت بالایی دارند. این کمپانی در زمینه صوتی، محصولات و فناوری‌هایی نظیر هدفون بی‌سیم، اسپیکر هوشمند و جلوه‌های صوتی خاص را به کاربران حرفه‌ای ارائه می‌دهد. در ادامه به معرفی برخی از ویژگی‌ها و قابلیت‌های صوتی محصولات هواوی می‌پردازیم که باعث استقبال عاشقان موسیقی از آن‌ها شده است.

روز ۲۱ ژوئن که به تازگی از آن عبور کردیم، به عنوان روز جهانی موسیقی شناخته می‌شود. این روز فرصتی است تا با دستاورد‌های صوتی کمپانی هواوی در زمینه‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری بیشتر آشنا شویم؛ این فناوری‌ها همان عاملی هستند که باعث شده است کیفیت صوتی محصولات هواوی همواره در سطح بالایی باشد و مورد توجه علاقه‌مندان به موسیقی و حتی افراد حرفه‌ای در این حوزه قرار بگیرد.

در ادامه با قابلیت‌ها و محصولاتی از هواوی که برای هواداران موسیقی جذابیت بالایی دارند، آَشنا خواهیم شد.
ایرباد هواوی

لذت موسیقی خالص با ایرباد دارای قابلیت حذف نویز

ایرباد‌های سری FreeBuds هوآوی جزء محبوب‌ترین کالا‌ها در بین علاقه‌مندان به موسیقی هستند. هدفون‌های بی‌سیم هواوی نه تنها مقرون‌به‌صرفه‌تر از بسیاری دیگر از محصولات بازار هستند، بلکه از فناوری حذف نویز فعال (ANC) و صدای بسیار باکیفیت بهره می‌برند که موجب برتری آن‌ها شده است.

فناوری حذف نویز ایرباد‌های فری‌بادز با حذف هوشمند نویز محیط، به کاربران این امکان را می‌دهد تا در شلوغ‌ترین مکان‌ها هم غرق در دنیای موسیقی شوند. عملکرد فناوری حذف نویز ایرباد‌های هواوی از سوی رسانه‌های معتبر دنیا تحسین‌بر‌انگیز ارزیابی شده است.
همچنین دوام باتری ایرباد‌های هواوی یکی دیگر از دلایل محبوبیت آنهاست؛ چرا که کاربران می‌توانند ساعت‌های طولانی به صورت بی‌وقفه از پخش موسیقی باکیفیت لذت ببرند.

هواوی در سری فری‌بادز محصولات متنوعی را برای طیف‌های مختلف در نظر گرفته است. هیچ مهم نیست که بودجه‌تان برای خرید یک ایرباد با قابلیت حذف نویز چقدر باشد؛ شما می‌توانید بسته به هزینه مورد نظرتان، از بین FreeBuds Pro، FreeBuds ۴، FreeBuds ۴i و… دست به انتخاب بزنید.
تبلت هواوی

تبلت‌هایی مجهز به بلندگو‌های دقیق؛ همکاری با برند معروف Harman Kardon

تبلت‌های هوآوی در رده قیمتی خود بهترین کیفیت صدا را ارائه می‌کنند و برخی از آن‌ها دارای بلندگوی هشت‌گانه یا حتی بلندگو‌های تیون شده توسط نام‌های بزرگ صنعت موسیقی هستند. برای نمونه تبلت HUAWEI MatePad Pro از ۸ بلندگو برای ارائه صدایی رسا و شفاف بهره می‌برد.
این تبلت صدایی غنی با جزئیات بالا و «بیس» (Bass) عمیق تولید می‌کند تا غرق دنیای موسیقی شوید. مدل دیگر این سری از تبلت‌های میت‌پد، از بلندگو‌های تیون شده توسط برند شناخته‌شده‌ی Harman Kardon برخوردار است.

کیفیت صدای بالا تنها به تبلت‌های رده بالای هواوی محدود نمی‌شود و تبلت‌های اقتصادی هم از بلندگوی دوگانه یا چهارگانه بهره می‌برند. برای نمونه، تبلت خوش‌قیمت HUAWEI MatePad T۱۰ دارای بلندگوی دوتایی به منظور تولید صدای بلند و شفاف است که در بین رقبای هم‌رده کم‌نظیر است.
اسپیک هوشمند

اسپیکر‌های هوشمند Sound و Sound X با صدای کوبنده

چه عاشق موسیقی باشید و چه بخواهید فضای کاری یا خانه خود را با یک موسیقی آرام لذت‌بخش‌تر کنید، هوآوی اسپیکر‌های بی‌سیم و هوشمند Sound و Sound X را مخصوص شما عرضه کرده است.

به عنوان مثال، Sound X یک اسپیکر کوچک و زیبا با صدای ۳۶۰ درجه و کوبنده است که هر شخصی را شگفت‌زده می‌کند. این محصولی با اخذ تأییدیه Hi-Res کیفیت صدای بالایی دارد و با داشتن بلندگوی دوتایی (با همکاری کمپانی صوتی Devialet فرانسه) با فناوری‌های اختصاصی هواوی، بسیار فراتر از تصور شما ظاهر می‌شود.
جلوه های صوتی

جلوه‌های صوتی انحصاری Histen

فناوری صوتی Huawei Histen که در بسیاری از محصولات هوآوی یافت می‌شود، امکان اعمال تنظیمات حرفه‌ای و جلوه‌های صوتی مختلف بر روی صدا را برای شما میسر می‌کند تا از صدایی گوش‌نواز، سه‌بعدی و فراگیر برخوردار شوید. به بیان دیگر، با تنظیمات Huawei Histen لذت گوش کردن به موسیقی و حتی تماشای فیلم دو چندان می‌شود.

در پایان با توجه به محصولات و فناوری‌های اختصاصی هواوی، باید نام این کمپانی را به عنوان یکی از شرکت‌های موفق در حوزه‌های صوتی ثبت کرد. روزانه میلیون‌ها نفر با گوشی‌ها، ایربادها، تبلت‌ها، اسپیکر‌ها و دیگر محصولات و فناوری‌های هوآوی از موسیقی لذت می‌برند.
این کیفیت صوتی بالا، محدود به کالا‌های لوکس و گران‌قیمت نشده و شما با داشتن محصولات اقتصادی هواوی نیز می‌توانید کارایی درخشانی در زمینه صوتی دریافت کنید.
منبع: آی تی ایران
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید