رکورد خیره کننده یحیی گل محمدی در بهار و تابستان!

رکورد خیره کننده یحیی گل محمدی در بهار و تابستان!

یحیی گل محمدی، سرمربی جوان پرسپولیس، این روز‌ها روی دور بردن افتاده و به نظر می‌رسد تیمی جلودارش نباشد.

کد خبر : ۹۵۲۸۶
بازدید : ۲۵۸۹

 یحیی گل محمدی

پرسپولیس، مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر، این روز‌ها باز هم شانس قهرمانی در این رقابت‌ها را دارد. یحیی گل محمدی و تیمش که جدال شانه به شانه‌ای با سپاهان در صدر جدول رده بندی دارند آماده می‌شوند تا پنجمین جام متوالی قهرمانی شان را بالای سر ببرند.

البته که این تمام کار نیست، چون پرسپولیس علاوه بر لیگ برتر در دو جام دیگر یعنی لیگ قهرمانان آسیا و جام حذفی ایران هم مبارزه می‌کند و آنجا هم شانس بسیار خوبی برای رسیدن به موفقیت دارد.

پشت این موفقیت‌های پرسپولیس فعلا نام یک مربی جوان هم دیده می‌شود: یحیی گل محمدی. او زمانی که به پرسپولیس آمد زیر سایه برانکو، سرمربی سابق این باشگاه قرار گرفت، ولی با شروع فصل جدید فوتبالی، یحیی برندِ پرسپولیس را به نام خودش زده و این تیم حالا به اسم تیم یحیی گل محمدی شناخته می‌شود.

پرسپولیس این اواخر آن قدر در جام‌های مختلف به میدان رفته که شاید اهمیت کار یحیی گل محمدی آن طور که باید و شاید دیده نشده است؛ جالب اینکه یحیی گل محمدی در بهار و تابستان همین سال ۱۴۰۰ مرد اول پرسپولیس بوده و به گواه آمار از ۱۴ بازی فقط یکی را واگذار کرده است!

پرسپولیس در همین مدت در ۴ جام به میدان رفته است! شاگردان یحیی اولین بازی بهاری شان را روز ۱۴ فروردین برابر پدیده برگزار کردند که آن دیدار یک - یک مساوی شد. سپس ۵ روز بعد، پرسپولیس، نساجی را در لیگ برتر ۲ برصفر شکست داد تا به استقبال لیگ قهرمانان آسیا برود.
در آسیا یحیی گل محمدی در مرحله گروهی ۵ برد و یک شکست (مقابل الوحده) ثبت کرد و بعد دوباره پا به رقابت‌های لیگ گذاشت. تساوی برابر سپاهان در ادریبهشت ماه و پیروزی در دربی برابر استقلال در همین ماه، نشان می‌داد کار پرسپولیس بعد از لیگ قهرمانان آسیا چقدر دشوار بوده است.

پرسپولیس بعد از دربی، شاهین بندرعامری را در جام حذفی برد، ذوب آهن را در لیگ برتر و سرانجام تراکتور را هم در سوپرجام از پیش رو برداشت. بازی روز گذشته برابر مس رفسنجان که در لیگ برتر برگزار شد، چهاردهمین بازی یحیی گل محمدی در بهار و تابستان ۱۴۰۰ با پرسپولیس بود که ماحصلش شد: یک شکست، ۲ تساوی و ۱۱ پیروزی!

پر واضح است که مرد اول نیمکت پرسپولیس، با همین فرمان، کار چندان سختی برای تکرار موفقیت در پرسپولیس نخواهد داشت.
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید