افتتاح اولین تاکسی خیریه دنیا در ایران

افتتاح اولین تاکسی خیریه دنیا در ایران

برای معرفی این تاکسی اینترنتی منحصر بفرد که با خوش ذوقی، بانی جوانش به نام تاکسی اینترنتی "هشت" نام گذاری شد، هیچ مناسبتی مبارک‌تر از میلاد امام هشتم امام رضا نبوده است.

کد خبر : ۹۵۳۱۷
بازدید : ۲۷۷۴

افتتاح تاکسی خیریه دنیا

به تازگی خبری مبنی بر افتتاح اولین تاکسی اینترنتی خیریه دنیا در ایران، مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفته است. در این تاکسی اینترنتی که "هشت"، نام دارد، از پورشه سواران گرفته تا چهره‌های سرشناس در صف خدمت به معلولان هستند.

پیرمرد ویلچری و همسرش که در حاشیه اتوبان ایستاده بودند می‌گفتند، خانم جوانی با خودروی ۳، ۲ میلیاردی خود، جلوی پای ما ایستاد و تا فهمید ماشین گیرمان نیامده، گفت: «اجازه می‌دهید من برسانمشان؟» گفتم: آخه ویلچر، ماشین شما ...!

گفت: «خواهش می‌کنم. شاید با کمک به این عزیزان، حال خودم هم خوب شود.» و اینگونه بود ایده تاکسی اینترنتی خیریه همان‌جا متولد شد. او با خودش گفته بود: «مردم می‌توانند مشکل حمل و نقل معلولان را حل کنند.»
طراحی اولین تاکسی اینترنتی خیریه دنیا ویژه خدمت رسانی به معلولان، همان حرکت جدیدی بود که چراغ امید را در دل بسیاری از معلولان جامعه و خانواده‌هایشان روشن کرد؛ همان شهروندان فراموش شده‌ای که به دلیل مشکلات حمل و نقل، ماه‌ها و حتی سال‌هاست در قفس خانه حبس شده‌اند.

برای معرفی این تاکسی اینترنتی منحصر بفرد که با خوش ذوقی، بانی جوانش به نام تاکسی اینترنتی "هشت" نام گذاری شد، هیچ مناسبتی مبارک‌تر از میلاد امام هشتم امام رضا نبوده است. تعدادی از کاربران از این کار حمایت کردند و تعدادی دیگر به حضور چهره‌های سرشناس و هنرمندان واکنش نشان دادند. عده‌ای دیگر نیز از عاملان تشکیل این تاکسی تشکر کردند.
منبع: اسپوتنیک
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید