داستان درگیری خونین میان دو پزشک نیشابوری

داستان درگیری خونین میان دو پزشک نیشابوری

رسانه‌های محلی نیشابور مدعی اند که اختلاف این دو پزشک بر سر سرقت از مطب بوده است. طبق ادعای خیام نامه، دکتر سعید. ن، پزشک عمومی (ضارب) چند روز قبل مدعی سرقت از مطب خود شده است. او گفته به کارگرانی که برای مطب دکتر احمد. ن، دندان‌پزشک مشغول تعمیرات ساختمانی بوده‌اند، مضنون است. این مسئله در نهایت محل مشاجره و درگیری لفظی میان این دو پزشک شده است.

کد خبر : ۹۵۵۳۷
بازدید : ۱۰۶۴۷
فرادید | صحنه نزاع میان دو پزشک سرشناس نیشابوری به اتفاقات خونینی بدل شده است. این اتفاق که روز‌های گذشته در بانک سپه خیابان امام خمینی نیشابور رخ داد، منجر به زخمی شدن یک دندان‌پزشک شد. البته طبق گزارش رسانه های محلی ضارب پس از اقدام عجیب خود، دست به خودکشی با قرص برنج زده است.

به گزارش فرادید؛ ماجرا از این قرار است که دکتر احمد. ن، دندان‌پزشک شناخته شده شهر نیشابور، روز سه شنبه به بانک سپه مقابل مطب خود مراجعه می‌کند. پس از لحظاتی دکتر سعید. ن، پزشک عمومی که اتفاقا مطب شان در همسایگی هم قرار دارد، وارد بانک می‌شود و با سه ضربه چاقو صحنه خونینی را رقم می‌زند.

البته ابتدا رسانه‌ها اعلام کردند که نزاع با چاقو پس از درگیری و مشاجره‌ای میان این دو پزشک رخ داده است.

اما در نهایت هفته نامه محلی خیام نامه خبر داد که مشاجره‌ای میان این دو پزشک شکل نگرفته است.

خیام نامه نوشت: «کارکنان بانک که شعبه آن‌ها به دوربین‌های مداربسته مجهز است به رسانه گفته اند که سانحه تقریبا بلافاصله و لحظاتی پس از ورود دکتر سعید ن. به بانک و نزدیک شدن وی به همکارش رخ داده است.»


نزاع خونین دو پزشک نیشابوری بر سر چه بود؟

پس از نزاع دو پزشک نیشابوری، سرهنگ حسین علیزاده رییس نیروی انتظامی نیشابور گفت که دلیل درگیری اختلافات قبلی بوده، اما علت دقیق آن در دست بررسی است. در این میان محمدرضا، خوشرو، رئیس نظام پزشکی نیشابور هم که جزئیات اندکی در اختیار داشته، گفته که این دو پزشک اختلاف‌هایی بر سر مطب‌هایشان داشتند.

اما رسانه‌های محلی نیشابور مدعی اند که اختلاف این دو پزشک بر سر سرقت از مطب بوده است.

طبق ادعای خیام نامه، دکتر سعید. ن، پزشک عمومی (ضارب) چند روز قبل مدعی سرقت از مطب خود شده است. او گفته به کارگرانی که برای مطب دکتر احمد. ن، دندان‌پزشک مشغول تعمیرات ساختمانی بوده‌اند، مضنون است. این مسئله در نهایت محل مشاجره و درگیری لفظی میان این دو پزشک شده است.

البته پلیس نیشابور در پاسخ به رسانه‌های محلی اعلام کرده که شکایتی مبنی بر سرقت از این پزشک دریافت نکرده‌اند و علت ماجرا در حال حاضر اختلافات قبلی عنوان شده است.

در این میان برخی از کاربران شبکه‌های اجتماعی نیز مدعی شده اند که اختلافات این دو پزشک به ماه‌ها قبل بر می‌گردد. اما نگفته اند که علت اختلاف شان چه بوده است.
داستان درگیری خونین میان دو پزشک نیشابوری

چه بر سر دو پزشک آمد؟

رئیس نظام پزشکی نیشابور می‌گوید که پزشک مجروح با وجود خونریزی شدید بر اثر شدت جراحات وارده با اقدامات درمانی صورت گرفته از مرگ حتمی نجات یافته است. در این میان رسانه‌های محلی نیز گفته اند که حال دکتر احمد. ن، دندان‌پزشک نیشابوری رو به بهبودی است.

اما دکتر سعید. ن، پزشک عمومی، پس از این درگیری دست به خودکشی با قرص برنج زده است.

براساس اعلام مسئولان محلی نیشابور، پزشک ضارب دقایقی بعد از این حادثه با حالتی آشفته به اورژانس بیمارستان ۲۲ بهمن نیشابور مراجعه کرده و از مسمومیت خود با قرص برنج خبر داد.

آن‌ها می‌گویند که پزشک ضارب بلافاصله پس از اقدامات اولیه پزشکان با بالگرد اورژانس هوایی نیشابور به مشهد منتقل شد، ولی با وجود تلاش پزشکان او در بیمارستان امام رضا (ع) مشهد فوت کرد.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید