آمار فوتی‌های کرونا، امروز ۱۴۰۰/۰۴/۱۰

آمار فوتی‌های کرونا، امروز ۱۴۰۰/۰۴/۱۰

وزارت بهداشت بر اساس گزارش‌های دریافتی امروز ۱۰ تیرماه، آمار فوتی‌های کرونا را ۱۲۵ نفر اعلام کرد.

کد خبر : ۹۵۵۴۰
بازدید : ۴۲۱۰
فرادید | بر اساس آمار، فوتی‌های کرونا امروز ۱۰ تیرماه ۱۲۵ نفر اعلام شد و به این ترتیب مجموع جان باختگان این بیماری در ایران به ۸۴ هزار و ۳۸۹ نفر رسید.

از دیروز تا امروز و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۱۴ هزار و ۳۰۳ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که هزار و ۵۶۰ نفر از آن‌ها بستری شدند.

به گزارش فرادید؛ مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به سه میلیون و ۲۱۸ هزار و ۸۶۰ نفر رسید که خوشبختانه تا کنون دو میلیون ۸۸۹ هزار و ۹۳۹ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.

۳۱۸۷ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند و تا کنون ۲۳ میلیون و ۷۲۲ هزار و ۹۱ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است. در حال حاضر ۶۳ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۱۸۴ شهر در وضعیت نارنجی، ۲۰۱ شهر در وضعیت زرد قرار دارند.

بنابر اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، تاکنون ۴ میلیون و ۴۴۲ هزار و ۴۱۹ نفر دُز اول واکسن کرونا و یک میلیون و ۷۰۷ هزار و ۶۳۴ نفر نیز دُز دوم را تزریق کرده اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۶ میلیون و ۱۵۰ هزار و ۵۳ دُز رسید.

آمار جهانی کرونا

طبق آخرین آمار‌های جهانی ابتلاء به ویروس کرونا، طی ۲۴ ساعت گذشته با افزایش ۳۸۱ هزار و ۷۸۷ نفری تعداد مبتلایان به این ویروس تاکنون به ۱۸۲ میلیون و ۹۶۲ هزار و ۴۴۳ نفر رسیده است.

فوتی‌های ناشی از کرونا در جهان با رشد ۷ هزار و ۸۸۶ نفری در یک روز به تعداد سه میلیون و ۹۶۲ هزار و ۳۷۸ نفر رسیده است. آمار بهبود یافتگان نیز به ۱۶۷ میلیون و ۵۴۳ هزار و ۶۵۹ نفر رسیده است.

آمار ۱۰ کشور اول فوتی‌های ناشی از کرونا به شرح زیر است؛ اعداد داخل پرانتز تعداد فوتی‌های جدید هر کشور است.

۱. آمریکا ۶۱۹ هزار و ۹۹۸ نفر (۳۱۸ نفر)

۲. برزیل ۵۱۶ هزار و ۱۱۹ نفر (هزار و ۹۱۷ نفر)

۳. هند ۳۹۸ هزار و ۴۸۴ نفر (۸۱۶ نفر)

۴. مکزیک ۲۳۲ هزار و ۶۰۸ نفر (۴۴ نفر)

۵. پرو ۱۹۲ هزار و ۳۳۱ نفر (۱۶۸ نفر)

۶. روسیه ۱۳۴ هزار و ۵۴۵ نفر (۶۵۲ نفر)

۷. بریتانیا ۱۲۸ هزار و ۱۲۶ نفر (۲۳ نفر)

۸. ایتالیا ۱۲۷ هزار و ۵۴۲ نفر (۴۲ نفر)

۹. فرانسه ۱۱۱ هزار و ۵۷ نفر (۳۳ نفر)

۱۰. کلمبیا ۱۰۵ هزار و ۹۳۴ نفر (۶۰۸ نفر)
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید