هواشناسی ایران، امروز ۱۴۰۰/۰۴/۱۵

هواشناسی ایران، امروز ۱۴۰۰/۰۴/۱۵

با توجه به پیش بینی های سازمان هواشناسی ایران، از امروز 15 تیرماه در مناظق حنوبی کشور رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت و در فردا رگبار و رعد و برق پراکنده در این نواحی رخ خواهد داد.

کد خبر : ۹۵۶۸۸
بازدید : ۲۳۹۷
فرادید | براساس تحلیل نقشه‌های هواشناسی از امروز ۱۵ تیرماه تا جمعه به سبب جریانات شمالی در استان‌های ساحلی خزر و اردبیل بارش باران، گاهی رعد و برق، وزش باد شدید موقت و کاهش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود.

همچنن در این مدت دریای خزر نیز مواج خواهد بود. امروزدر نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان، جنوب کرمان و شمال و شرق هرمزگان رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت و در فردا رگبار و رعد و برق پراکنده در این نواحی پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش فرادید؛ در سه روز آینده شرق دریای عمان مواج خواهد بود و همچنین از بعدازظهر فردا تا جمعه در نیمه شرقی کشور به‌ویژه در منطقه زابل وزش باد شدید وخیزش گرد و خاک رخ خواهد داد.

آسمان تهران فردا صاف و گاهی همراه با وزش باد با حداقل دمای ۲۷ و حداکثر دمای ۴۰ سانتیگراد و طی روز پنجشنبه صاف و گاهی همراه با وزش باد شدید با حداقل دمای ۲۸ و حداکثر دمای ۳۹ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

همچنین امروز و فردا اهواز با بالاترین دمای ۴۹ درجه سانتیگراد گرمترین و اردبیل با دمای بیشینه دمای ۳۰ و ۲۹ درجه سانتیگراد خنک‌ترین مرکز استان‌های کشور هستند.
وضعیت آب و هوای ایران
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید