ترفندهایی برای مقابله با گرمای طاقت فرسا تابستان

ترفندهایی برای مقابله با گرمای طاقت فرسا تابستان

زندگی بدون وجود سیستم‌های خنک کننده غیر ممکن به نظر می‌رسد! اما فکر می‌کنید پدر بزرگ و مادر بزرگ‌های ما در گذشته با گرمای تابستان چگونه کنار می‌آمدند؟ مطمئنا آن‌ها نیز ترفند‌های را برای فرار از این گرمای طاقت فرسا اتخاذ کرده بودند.

کد خبر : ۹۵۷۹۲
بازدید : ۲۲۴۶۴
فرادید | می‌دانیم که یک تهویه مطبوع سبب ایجاد آرامش و خوابی لذت بخش می‌شود، اما راه حل‌های دیگری برای ایجاد فضای خنک وجود دارد: این تجهیزات مدرن و کوچک می‌توانند دمای اتاق خواب را در دمای مطلوبی نگه دارند (تقریبا بین ۶۰ تا ۷۰ درجه فارنهایت).

برخی از این وسایل آنقدر پیشرفته هستند که هوای اتاق خواب را تا دمای مطلوب برای خواب پایین می‌آورند و ثابت نگه می‌دارند، اما استفاده از چنین سیستم‌های پیشرفته‌ای اکثرا قبض سنگینی را در پایان ماه به همراه دارد. پس از نظر اقتصادی و محیط زیستی چه چیزی می‌تواند برای خنک نگه داشتن دمای اتاق مناسب باشد؟

زندگی بدون وجود سیستم‌های خنک کننده غیر ممکن به نظر می‌رسد! اما فکر می‌کنید پدر بزرگ و مادر بزرگ‌های ما در گذشته با گرمای تابستان چگونه کنار می‌آمدند؟ مطمئنا آن‌ها نیز ترفند‌های را برای فرار از این گرمای طاقت فرسا اتخاذ کرده بودند. در این اینفوگرافی چندین استراتژی بدون استفاده از سیستم‌های خنک کننده بیان شده است.
ترفندهایی برای مقابله با گرمای طاقت فرسا تابستان
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید