قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۰/۰۴/۲۳

قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۰/۰۴/۲۳

قیمت بیت کوین، امروز ۲۳ تیرماه با ۲.۲۸ درصد کاهش به ۳۲,۳۲۵ دلار معادل ۸۱۲,۰۱۵,۳۵۸ تومان رسید.

کد خبر : ۹۵۹۵۴
بازدید : ۲۳۷۹
فرادید | بیت کوین همچنان با ریزش قیمت در کانال ۳۲ هزار دلار قرار دارد. امروز ۲۳ تیرماه، قیمت بیت کوین با کاهش ۲.۲۸ درصد به ۳۲,۳۲۵ دلار معادل ۸۱۲,۰۱۵,۳۵۸ تومان رسید.

بیت کوین شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۶۰۷.۸۲ میلیارد دلار، در رتبه ۱ بازار قرار داشته و سهم ۴۴.۶۹ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد و حجم مبادلات روزانه آن ۱۹.۴۴ میلیارد دلار است.

به گزارش فرادید؛ بالاترین قیمت بیت کوین در تاریخ ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ معادل ۶۴,۸۶۳.۰۹ دلار بوده که همینک %۵۰.۰۳ پایین‌تر از آن زمان قرار دارد. تعداد واحد‌های در گردش بیت کوین ۱۸.۷۶ میلیون و تعداد کل واحد‌های آن ۲۱ میلیون خواهد بود.

علیرغم حجم معاملات بسیار پایینی که در طی روز‌های آخر هفته شاهد بودیم، بیت کوین اندکی افزایش قیمت را تجربه کرد.
طبق گزارشات رسیده، بیت کوین از حدود ۳۳۰۰۰ دلار روز یکشنبه به ۳۴۰۰۰ دلار رسیده و دیروز همچنان به سمت بالا حرکت کرد. این حرکت در نهایت به ثبت بالاترین سطح قیمت روزانه یعنی کمی کمتر از ۳۴۸۰۰ دلار انجامید. با این حال، در این مرحله، خرس‌ها وارد عمل شده و مانع پیشرفت بیشتر آن شدند.

در ساعات بعدی، ارزش بیت کوین شروع به کاهش نموده و بیش از ۲۰۰۰ دلار ریزش کرد. در نتیجه، با لمس تراز ۳۲۶۰۰ دلار (در Bitstamp) به پایین‌ترین سطح خود رسید.

طبق اطلاعات موسسه تحقیقاتی کریپتو کمپیر در لندن، تجارت ارز‌های مجازی ۴۲.۷ درصد کاهش یافته و به ۲.۷ تریلیون دلار رسیده است. این تحقیقات نشان می‌دهند محدود شدن استخراج بیت کوین در چین همچنان بر چالش‌های ارز‌های مجازی می‌افزاید و به همراه افزایش بی‌ثباتی‌ها، باعث کاهش بیشتر نقل و انتقال این ارز‌ها می‌شود.

به دنبال محدود شدن استخراج و تجارت بیت کوین، بزرگترین ارز مجازی دنیا در چین، این ارز مجازی بیش از ۶ درصد از ارزش خود را در ماه گذشته از دست داد و به پایین‌ترین رقم از ابتدای سال جاری میلادی رسید.

ضریب سختی استخراج بیتکوین به عنوان یکی از شاخصه‌های بسیار موثر بر روند قیمتی بیتکوین کماکان در کف یکساله خود قرار دارد و تحلیل بیشتر کارشناسان این است که بهبود این ضریب نیازمند زمان خواهد بود به ویژه آن که استخراج کنندگان چینی که بزرگ‌ترین گروه استخراج کننده بیتکوین در جهان هستند، تحت تاثیر رویکرد جدید و سختگیرانه دولت چین مجبور شده اند تجهیزات خود را به دیگر کشور‌ها انتقال دهند.
قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید