هواشناسی ایران، امروز ۱۴۰۰/۰۴/۲۳

هواشناسی ایران، امروز ۱۴۰۰/۰۴/۲۳

با توجه به تحلیل نقشه‌های هواشناسی ایران، امروز ۲۳ تیرماه در برخی نقاط استان‌های قزوین، سمنان، قم، مرکزی و جنوب تهران، امروز و فردا در خوزستان و در پنج روز آینده در منطقه زابل در برخی ساعات وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک رخ خواهد داد.

کد خبر : ۹۵۹۷۲
بازدید : ۲۸۵۱
فرادید | به گزارش سازمان هواشناسی ایران، از امروز ۲۳ تیرماه و طی پنج روز آینده به سبب جریانات گرم و مرطوب جنوبی، در نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان، برخی نقاط استان‌های کرمان و هرمزگان و نیمه جنوبی فارس در ساعات بعدازظهر و اوایل شب وقوع رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود.

فردا و جمعه در برخی نقاط استان یزد و شرق اصفهان نیز این وضعیت پیش‌بینی می‌شود همچنین با گذر امواج میانی از نوار شمالی کشور، طی سه روز آینده در استان‌های ساحلی خزر، برخی نقاط استان‌های اردبیل، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، زنجان، خراسان شمالی و ارتفاعات البرز در استان‌های قزوین، البرز، تهران و سمنان افزایش ابر، بارش پراکنده و گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد موقت دور از انتظار نیست.

به گزارش فرادید؛ همچنین فردا در برخی نقاط خراسان رضوی و جمعه در شرق سمنان و غرب خراسان رضوی نیز بارش پراکنده و رعد و برق همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

امروز نیز در برخی نقاط استان‌های قزوین، سمنان، قم، مرکزی و جنوب تهران، امروز و فردا در خوزستان و در پنج روز آینده در منطقه زابل در برخی ساعات وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک رخ خواهد داد.

دریای خزر، خلیج فارس و شرق دریای عمان نیز طی پنج روز آینده به تناوب مواج پیش‌بینی می‌شوند.

آسمان تهران فردا صاف، گاهی همراه با وزش باد و در بعدازظهر نیمه ابری با حداقل دمای ۲۳ و حداکثر دمای ۳۶ سانتیگراد و طی روز جمعه نیز صاف، گاهی همراه با وزش باد و در بعد ازظهر نیمه ابری و احتمال بارش پراکنده با حداقل دمای ۲۴ و حداکثر دمای ۳۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

طی امروز و فردا اهواز با بالاترین دمای ۴۷ و ۴۸ درجه سانتیگراد گرمترین و اردبیل با دمای بیشینه دمای ۲۲ و ۲۱ درجه سانتیگراد خنک‌ترین مراکز استان‌های کشور هستند.
وضعیت آب و هوای ایران
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید