تست روانشناسی؛ افشای شخصیت با اثر انگشت

تست روانشناسی؛ افشای شخصیت با اثر انگشت

افرادی که دارای اثر انگشت منحنی هستند، دارای انرژی و اعتماد به نفس بالایی هستند. شما می‌توانید اطمینان آن‌ها را در همه چیز دریابید.

کد خبر : ۹۶۰۵۵
بازدید : ۲۴۹۵۶

با شخصیت شناسی از روی اثر انگشت به ویژگی‌های شخصیتی خود پی برده و با راز پنهان اثر انگشت خود بیشتر آشنا شوید.

"Dermatoglyphics" نامی است که به تحقیقات علمی در مورد اثر انگشت داده شده است که به ما کمک می‌کند یاد بگیریم چگونه الگو‌های اثر انگشت ما با شخصیت و عادت هایمان مطابقت دارد. به تصاویر زیر نگاهی بیندازید و توضیحی را که با اثر انگشت شما همراه است بخوانید.

 شخصیت شناسی با اثر انگشت

اثر انگشت نوع ۱

اثر انگشت با حلقه‌هایی از این دست، متداول‌ترین الگوی اروپایی‌ها است. افراد دارای این اثر انگشت دارای یک شخصیت آرام و متعادل هستند، اغلب بسیار دلسوز بوده و سعی می‌کنند به افراد دیگر کمک کنند. آن‌ها سریع دوست می‌شوند.
اگرچه بسیار کوشا هستند و سخت کار می‌کنند، اما به ندرت ابتکار عمل دارند. مهمترین منبع اطلاعات و احساسات این افراد تماس آن‌ها با افراد دیگر است. آن‌ها از نظر احساسی قابل پیش بینی هستند، قلب وسیعی دارند و اغلب از سلامتی بالایی برخوردار هستند. با این وجود، آن‌ها می‌توانند به همان اندازه احساس بیماری کنند.

افرادی که دارای این نوع اثر انگشت هستند اغلب خوش بین هستند. آن‌ها کار کسل کننده‌ای را که به آن علاقه ندارند تحقیر می‌کنند. اگر شما دارای اثر انگشت حلقه‌ای هستید، تخیلات قوی‌ای دارید.
 شخصیت شناسی با اثر انگشت

اثر انگشت نوع ۲

افرادی که دارای اثر انگشت منحنی هستند، دارای انرژی و اعتماد به نفس بالایی هستند. شما می‌توانید اطمینان آن‌ها را در همه چیز دریابید.
وضعیت، راه رفتن، طرز رفتار و حرکات آن‌ها که در بعضی مواقع مرز نزدیکی با لجاجت دارند، زیرا به ندرت می‌توانید نظر آن‌ها را تغییر دهید یا آن‌ها را وادار کنید که اشتباهات خود را بپذیرند؛ به علاوه، هر تصمیمی که می‌گیرند قطعی است.

این افراد به فکر عمل گرایی هستند؛ بعضی اوقات در سازگاری با تغییر محیط یا گوش دادن به نظرات افراد دیگر مشکل دارند. برداشت آن‌ها بیشتر از فعالیت‌های عملی ناشی می‌شود، گرچه آن‌ها اغلب ترجیح می‌دهند از افراد دیگر برای رسیدن به اهدافشان استفاده کنند.
افرادی که دارای اثر انگشت منحنی هستند می‌توانند تحریک پذیر باشند. آن‌ها هنر و موسیقی را تحسین می‌کنند و زبان بدن رسا یا حتی هنری دارند. وقتی اوضاع سخت می‌شود، باید کاری داشته باشند که خودشان را با آن مشغول کنند. شما نباید انتظار نرم بودن از این افراد داشته باشید، اما این افراد بسیار وفادار هستند و هرگز دوستان خود را رد نمی‌کنند.
 شخصیت شناسی با اثر انگشت

اثر انگشت نوع ۳

افرادی که دارای این اثر انگشت هستند، گرم مزاج بوده و بخیل نیستند. آن‌ها به طور طبیعی با استعداد و آماده برای گرفتن محیط اطراف خود هستند. اغلب چندین شغل همزمان دارند که اگر علاقه خود را از دست بدهند در نیمه راه کنار می‌روند. افرادی که دارای این اثر انگشت هستند دارای شخصیتی غیر شکننده و مهار نشدنی هستند.
اغلب غیر قابل پیش بینی بوده و احساسات و افکار واقعی خود را پنهان می‌کنند. آن‌ها تمایل به جستجوی تنهایی دارند. اغلب به همه چیز و همه اطرافشان شک دارند.

تیپ شخصیتی این افراد بلغمی است و شیوه گفتاری آن‌ها کاملاً بی بیان، با سکوت بوده و کمی گرایش به تنها دارند. این افراد متفکر متولد می‌شوند و غالباً عاشق برنامه نویسی، حقوق و اهل تحقیق هستند. خلاصه اینکه: آن‌ها شخصیتی پیچیده و متنوع دارند و البته اغلب خود را دست کم می‌گیرند.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید