ماجرای قتل بلاگر معروف با همدستی دو بلاگر دیگر!

ماجرای قتل بلاگر معروف با همدستی دو بلاگر دیگر!

پس از این بررسی‌ها، پلیس با بازداشت سمانه، به قتل شهاب پی برد. همسر بلاگر معروف در اعترافاتش گفته که بر سر اختلاف‌های مداومی که با شهاب داشته، اخیرا درگیری شان بالاگرفته است. اما او مدعی شده قتل را هم دست اش مهدی، که او نیز بلاگر است و مدت‌ها پیش با او آشنا شده، انجام داده است.

کد خبر : ۹۶۱۶۶
بازدید : ۶۳۷۹۷
فرادید | میانه تیرماه امسال بود که خانواده شهاب، بلاگر مشهور با مراجعه به دادسرای جنایی تهران، خبر مفقود شدن پسرشان را دادند. اما حالا تحقیقات پلیسی نشان می‌دهد که سمانه، همسر شهاب با همدستی یک بلاگر دیگر دست به قتل زده است.

به گزارش فرادید؛ خانواده شهاب می‌گویند که مدام به او پیام می‌دادند و شهاب نیز جواب شان را داده است. اما هیچ گاه موفق به تماس تلفنی با او نشدند. در نهایت خانواده شهاب تصمیم می‌گیرند ماجرای مفقودی پسرشان را با دادسرای جنایی تهران در میان بگذارند.

مادر شهاب به مقامات قضایی گفته که عروس اش ادعا کرده پسرش به امارات مهاجرت کرده است. این درحالی است که مادر بلاگر مشهور می‌گوید که شهاب هیچ گاه صحبتی از مهاجرت به میان نیاورده است.

پس از این اظهارات بازپرس پرونده، دستور بازداشت سمانه را صادر کرد.

اما سمانه درست همان حرف هایی را زد که خانواده شهاب گفته بودند.
او گفته که «شوهرم در کار تبلیغات و مدلینگ در فضای مجازی است. من هم مثل او یک بلاگر هستم. ما کارمان همین است. از فروردین‌ماه شوهرم برای کار به امارات رفت و من هم دیگر نتوانستم با او صحبت کنم. چون سرش شلوغ بود فقط به صورت چت با هم در ارتباط بودیم.»
بلاگر اصطلاحا به کسی گفته می‌شود که در زمینه خاصی حرفی برای گفتن دارد.بلاگر ها اغلب افرادی هستند که ارتباط خیلی خوبی با مردم دارند و خیلی سریع می توانند روی دیگران تاثیرگذار باشند.
ماجرای قتل بلاگر معروف با همدستی دو بلاگر دیگر!

پرده برداری از بلاگرکُشی دو بلاگر!

پس از اظهارات سمانه، پلیس به ساختمان محل زندگی این بلاگر و همسرش مراجعه کرد. در این بررسی‌ها پلیس به سرنخ قتل بلاگر مطرح رسید. مدیر ساختمان به پلیس گفته که آخرین بار شهاب را چهار فروردین دیده است.

او در روایت شب حادثه می‌گوید که شب بود که مردی به خانه آن‌ها رفت. مدتی بعد همسر شهاب به همراه همان مرد، از خانه بیرون آمدند. شهاب هم روی ویلچر بود. آن‌ها شهاب را با خودشان تا ماشین بردند. ویلچر را داخل صندوق عقب خودرو گذاشتند. شهاب را هم روی صندلی عقب نشاندند.

پس از این بررسی ها، پلیس با بازداشت سمانه، به قتل شهاب پی برد.

همسر بلاگر مشهور در اعترافاتش گفته که بر سر اختلاف‌های مداومی که با شهاب داشته، اخیرا درگیری شان بالاگرفته است.

اما او مدعی شده قتل را هم دست اش مهدی، که او نیز بلاگر است و مدت‌ها پیش با او آشنا شده، انجام داده است.

سمانه گفته که مهدی شب چهارم فروردین امسال به خانه آن‌ها آمده و با ضربات چاقو، شهاب را به قتل رسانده است.

پس از آن شهاب را با ولیچر سوار ماشین کرده و به بیابان‌های پرند منتقل کرده اند. در نهایت نیز بلاگر مشهور را با بنزین آتش زدند تا ردی از او به جا نماند.

همسر بلاگر مشهور گفته که پس از این اتفاق ارتباطم را با مهدی قطع کردم، برای اینکه کسی شک نکند. در این مدت هم از گوشی همسرم به خانواده‌اش پیام می‌دادم، به خودم هم پیام می‌فرستادم.

ماجرای قتل بلاگر معروف با همدستی دو بلاگر دیگر!
چه کسی بلاگر را کشت؟!

پس از اعترافات سمانه، کارگاهان پلیس آگاهی، مهدی را بازداشت کردند. براساس اعلام پلیس او به اتهام زورگیری دستگیر و ۶ سال حبس کشیده بود و سال گذشته نیز آزاد شد.

البته ضلع سوم ماجرا می‌گوید که قتل را او انجام نداده است.
طبق ادعای مهدی، پیش از رسیدن او، سمانه با قرص همسرش را مسموم و به قتل رسانده بود. پس از رسیدن او نیز، سمانه چند باری به شهاب چاقو زده تا خیالش راحت شود که همسرش مرده است.

مهدی گفته که روز حادثه، سمانه با من تماس گرفت و گفت به شوهرش قرص داده و او را کشته است. از من خواست برای انتقال جسد به او کمک کنم. من هم به آپارتمان آن‌ها رفتم و متوجه شدم آرش مرده است. در نهایت هم جسد را بیرون بردیم و آتش زدیم.

با این حال، عظیم سهرابی، بازپرس شعبه نهم دادسرای جنایی تهران نیز با تایید این ماجرا به جام جم گفته که ماموران به محل سوزاندن جسد رفتند و بعد از ساعت‌ها جست و جو استخوان‌ها و بقای جسد سوخته مرد بلاگر را یافتند.

با این وجود بازپرس پرونده می‌گوید که این استخوان‌ها برای انجام آزمایشات دی‌ان‌ای به پزشکی قانونی فرستاده شد.

اما با این حال به نظر می‌رسد که با آزمایش دی ان‌ای مشخص نمی‌شود که شهاب چگونه به قتل رسیده است. از این رو باید منتظر بررسی‌های بیشتر پلیس ماند و دید که چه جزئیات جدیدی از پرونده منتشر می‌شود.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید