بورس ۶ روز تعطیل شد

بورس ۶ روز تعطیل شد

پس از انتشار خبر تعطیلی بانک‌ها و اصناف در تهران و البرز به مدت ۶ روز، نایب‌رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار در گفتگو با سنا، بازار سرمایه ایران را در روز‌های سه‌شنبه این هفته و شنبه و یکشنبه هفته آتی تعطیل اعلام کرد.

کد خبر : ۹۶۱۹۶
بازدید : ۲۳۴۲

بنابر پیشنهاد قرارگاه عملیاتی و کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی کرونا و موافقت رئیس‌جمهور تمامی ادارات استان‌های تهران و البرز از سه‌شنبه این هفته تا یکشنبه هفته آینده تعطیل است.

تعطیلاتی که بانک‌های این دو استان نیز مشمول آن شدند. پس از انتشار خبر تعطیلی بانک‌ها و اصناف در تهران و البرز به مدت ۶ روز، نایب‌رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار در گفتگو با سنا، بازار سرمایه ایران را در روز‌های سه‌شنبه این هفته و شنبه و یکشنبه هفته آتی تعطیل اعلام کرد.

به این ترتیب هر چهار بورس از امروز سه‌شنبه ٢٩ تیرماه تا یکشنبه سوم مرداد تعطیل خواهد بود. در این میان محسن انصاری مهیاری، مدیر نظارت بر ناشران سازمان بورس و اوراق بهادار در خصوص برگزاری یا لغو برگزاری مجامع شرکت‌ها با توجه به تعطیلی ۶ روزه ادارات تهران عنوان کرد:
با توجه به این که مطابق با اساسنامه، شرکت‌ها موظف هستند حداکثر تا ۴ ماه پس از پایان سال مالی نسبت به برگزاری مجمع عمومی عادی اقدام کنند، بنابراین برگزاری مجامع به قوت خود باقی است.
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید