قتل به خاطر یک نگاه

قتل به خاطر یک نگاه

به‌همراه دوستانم در کنار خیابان ایستاده بودم که مقتول و دوستانش نیز همان لحظه از آنجا عبور کردند. ناگهان چشم در چشم شدیم و درگیری بالا گرفت. او شروع به فحاشی کرد و من ناراحت شدم و با عصبانیت دست به چاقو شدم.

کد خبر : ۹۶۲۹۷
بازدید : ۲۵۴۴

مرد شهرستانی که برای کار به تهران آمده بود در یک درگیری خیابانی و به‌خاطر یک نگاه کشته شد. شامگاه چهارشنبه ۳۰ تیر مأموران کلانتری ۱۲۶ تهرانپارس در جریان نزاع خونینی در یکی از بوستان‌ها قرار گرفتند. به‌دنبال اعلام این خبر مأموران راهی محل حادثه شده و مرد ۴۴ ساله‌ای را که با ضربه چاقو مجروح شده بود به بیمارستان منتقل کردند.

اما لحظاتی بعد به‌علت شدت جراحات و خونریزی تسلیم مرگ شد. نخستین بررسی‌ها نشان می‌داد مقتول از شهرستان برای کار به تهران آمده بود و اینجا به تنهایی زندگی می‌کرد.

به‌دنبال مرگ مرد جوان موضوع به بازپرس زارعی اعلام شد. به دستور بازپرس جنایی تحقیقات برای دستگیری عامل جنایت آغاز شد. در ادامه بررسی‌ها متهم ۲۵ ساله به کلانتری رفت و خود را معرفی کرد.

او در تحقیقات گفت: به‌همراه دوستانم در کنار خیابان ایستاده بودم که مقتول و دوستانش نیز همان لحظه از آنجا عبور کردند. ناگهان چشم در چشم شدیم و درگیری بالا گرفت. او شروع به فحاشی کرد و من ناراحت شدم و با عصبانیت دست به چاقو شدم.
به خودم که آمدم مرد جوان روی زمین افتاده بود و من هم از ترس فرار کردم. اما به‌خاطر عذاب وجدان تصمیم گرفتم خودم را معرفی کنم. با اعترافات متهم جوان، او در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت قرار داده شد و تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.
منبع: روزنامه ایران
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید