آشنایی با پرفروش‌ترین عطر و ادکلن‌های مردانه

آشنایی با پرفروش‌ترین عطر و ادکلن‌های مردانه

انتخاب عطر یک سلیقه شخصی می‌باشد ممکن است یک فرد بهترین و گران‌ترین عطر را پسند نکند. ولی یکی از معیار‌هایی که می‌تواند گزینه پیشنهادی به شما باشد نگاه به عطر‌های محبوب می‌باشد.

کد خبر : ۹۶۳۳۳
بازدید : ۲۸۷۶۸
آیا می‌دانید پرفروش‌ترین عطر‌های مردانه کدام مدل‌ها می‌باشد. اگر نمی‌دانید کدام عطر را باید بخرید، این مقاله می‌تواند شما را راهنمایی کند. یک محصول برای اینکه محبوب شود باید در کنار تبلیغات دارای کیفیت بالایی باشد.

انتخاب عطر یک سلیقه شخصی می‌باشد ممکن است یک فرد بهترین و گران‌ترین عطر را پسند نکند. ولی یکی از معیار‌هایی که می‌تواند گزینه پیشنهادی به شما باشد نگاه به عطر‌های محبوب می‌باشد.

قطعاً این محبوبیت نتیجه سالیان زیادی تولید عطر‌های با کیفیت می‌باشد. حتی عطر‌های جدید تولیدی در آن تم نتوانسته جایگاه این عطر‌ها را بلرزاند. خیلی از افراد به دنبال برند مشهور می‌باشند تا بتوانند خود را قدرتمندتر نشان دهند. حال اگر به دنبال بررسی قیمت و خرید پرفروش‌ترین عطر و ادکلن مردانه هستید نمونه‌های زیر می‌تواند کمک قابل توجه‌ای در هنگام خرید به شما بکنند، بنابراین با دقت لیست پرفروش‌ترین عطر‌های مردانه سال ۲۰۲۱ توجه کنید.

پرفروش ترین عطرهای مردانه 2021

در این بخش به معرفی سه مدل از عطرهایی که دارای پرفروش ترین تعداد بودند، می پردازیم.

آشنایی با پرفروش‌ترین عطر و ادکلن‌های مردانه

1- کوچ فور من ((Coach for men به عنوان اولین عطر مردانه در فروش

این عطر مردانه در سال ۲۰۱۷ توسط فردی به نام برونو ایوانوویچ آن فلیپو عرضه شده است. این عطر در دسته خنک می‌باشد و رایحه‌های مرکبات آن غالب است. به عبارتی می‌توان این عطر را خنک و شیرین حساب کرد.

استفاده از این عطر باعث القا طراوت و شادابی می‌باشد. اگر می‌خواهید جذابیت خود را دو چندان کنید این عطر می‌تواند انتخاب خوبی باشد.

رایحه اولیه: گریپ فروت، ترنج، گلابی، کامکوات

رایحه میانی: گل شمعدانی، گشنیز، هل

رایحه پایانی: عنبر، چرم جیر، خس خس

2- کارولینا هررا سی اچ من پرایو ( (CH Men Prive

این عطر با رایحه گرم و تلخ خود در سال ۲۰۱۵ به خریداران عطر مردانه ارائه شد. با توجه به طبع عطر مورد نظر می‌توان آن را در فصول سرد استفاده کرد. بیشتر این عطر را در گروه بویایی چوبی قرار می‌دهند.

عطر کارولینا هررا سی اچ من پرایو برای افرادی که دارای تیپ کلاسیک هستند می‌تواند گزینه مناسبی باشد. این عطر می‌تواند شما را بسیار شیک جلوه نماید. عطری که با رایحه چوبی و شرقی خود می‌تواند حس خوبی را به اطرافیان شما منتقل کند.

این عطر مردانه را می‌توان در دایره بویایی چرمی قرار داد. ترکیبی جدید که می‌تواند هر کسی را مست کند. این عطر اغواگر می‌تواند انتخاب مناسبی برای قرار‌های دو نفره باشد.

رایحه اولیه: گریپ فروت، دارابی، ویسکی

رایحه میانی: اسطوخودوس، هل، مریم گلی، آویشن

رایحه پایانی: دانه تونکا، روایح چوبی، لوبان، چرم

3- پاکو رابان مدل 1 میلیون ((1 Million Paco Rabanne

عطر مردانه ۱ میلیون در سال ۲۰۰۸ از کشور مبدأ اسپانیا به بازار عطر معرفی شد. شرکت عطر پاکو رابان یک عطر به ارزش طلا برای مردان تولید کرده است. همانطور که طلا همیشه مردم را به سمت خود جلب می‌کرد، این عطر نیز توجه همه را به سمت خود جلب می‌کند.

بطری این عطر بسیار لوکس و به رنگ طلایی می‌باشد. دارای اهرمی بسیار نرم، که در هنگام استفاده از آن حس کالای لوکس را به ما منتقل می‌کند. به نوعی می‌توان آن را گزینه مناسب برای تیپ لوکس خود برگزینید.

این عطر دارای تم تند و گرم می‌باشد. در کنار گرم بودن خود حس شیرینی را به ما منتقل می‌کند. پس اگر در آب و هوای سرد به دنبال یک تکمیل کننده می‌گردید قطعاً این عطر می‌تواند این کار را برای شما انجام دهد.

با توجه به ترکیب و کیفیت بالای این عطر، با هر بار استفاده از این عطر می‌توانید برای مدت طولانی این بو را همراه خود داشته باشید.

رایحه اولیه: نارنگی، نعناع، گریپ فروت

رایحه میانی: دارچین، رز، ادویه جات معطر

رایحه پایانی: چرم، نعناع هندی، کهربا، روایح چوبی

آشنایی با پرفروش‌ترین عطر و ادکلن‌های مردانه

سخن پایانی

شما با مطالعه این مقاله یک آنالیز کلی از عطر‌های پرفروش مردانه پیدا کردید. اما کدام یک برای من بهترین می‌باشد. باید به یک سری نکات در کنار خرید خود همیشه توجه کنید. اصل بودن، تیپ شخصیتی، شرایط آب و هوایی از مهم‌ترین این نکات می‌باشد.

خرید عطر از معتبرترین مرکز می‌تواند خیال شما را از بابت اورجینال بودن راحت کند. همچنین شما باید مطابق شرایط آب و هوایی تم خنک یا گرم را انتخاب کنید. آخرین فاکتور یعنی توجه به تیپ شخصیتی فرد که رسمی، اسپرت، عاشقانه و... می‌باشد.

انتخاب یک عطر ماندگار همراه شما می‌تواند شما را در بین اجتماع‌ها متمایز کند. طوری که توجه همه به شما جلب شود. در آخر یک توصیه به مردان که برای خرید عطر خود وقت بیشتری بگذارید.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید