آمار فوتی‌های کرونا، امروز ۱۴۰۰/۰۵/۰۳

آمار فوتی‌های کرونا، امروز ۱۴۰۰/۰۵/۰۳

بر اساس آمار، فوتی‌های کرونا امروز ۳ مردادماه ۲۶۸ نفر اعلام شد.

کد خبر : ۹۶۳۸۳
بازدید : ۲۰۳۰
فرادید | وزارت بهداشت، آمار فوتی‌های کرونا امروز ۳ مردادماه را ۲۶۸ نفر اعلام کرد که به این ترتیب مجموع جانباختگان این بیماری در ایران به ۸۸ هزار و ۸۰۰ نفر رسید.

از دیروز تا امروز و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۲۷ هزار و ۱۴۶ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۲۹۳۵ نفر از آنان بستری شدند.

به گزارش فرادید؛ مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به سه میلیون و ۶۹۱ هزار و ۴۳۲ نفر رسید که خوشبختانه تا کنون سه میلیون و ۲۵۶ هزار و ۸۵۶ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده اند.

۴۸۶۳ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند. تا کنون ۲۵ میلیون و ۵۳۷ هزار و ۵۱۳ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است. در حال حاضر ۲۳۲ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۱۱۷ شهر در وضعیت نارنجی، ۹۹ شهر در وضعیت زرد قرار دارند.

بنابر اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، تاکنون ۷ میلیون و ۸۷۱ هزار و ۱۰۴ نفر دُز اول واکسن کرونا و دو میلیون و ۳۹۴ هزار و ۷۰۷ نفر نیز دُز دوم را تزریق کرده اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۱۰ میلیون و ۲۶۵ هزار و ۸۱۱ دُز رسید.

افراد واجد شرایط برای تزریق واکسن حتما در سامانه salamat.gov.ir ثبت نام و پس از دریافت پیامک نوبت دهی، به مراکز واکسیناسیون مراجعه کنند.
آمار جهانی کرونا
طبق آخرین آمار‌های جهانی ابتلاء به ویروس کرونا، طی ۲۴ ساعت گذشته با افزایش ۴۹۰ هزار و ۶۹۸ نفری تعداد مبتلایان به این ویروس تاکنون به ۱۹۴ میلیون و ۳۷۲ هزار و ۵۸۰ نفر رسیده است.

فوتی‌های ناشی از کرونا در جهان با رشد هشت هزار و ۱۹۴ نفری در یک روز به تعداد چهار میلیون و ۱۶۷ هزار و ۹۳۷ نفر رسیده است. آمار بهبود یافتگان نیز به ۱۷۶ میلیون و ۴۵۰ هزار و ۴۲۰ نفر رسیده است.

آمار ۱۰ کشور اول فوتی‌های ناشی از کرونا به شرح زیر است؛ اعداد داخل پرانتز تعداد فوتی‌های جدید هر کشور است.

۱. آمریکا ۶۲۶ هزار و ۷۱۳ نفر (۱۵۱ نفر)

۲. برزیل ۵۴۹ هزار و ۵۰۰ نفر (یک هزار و ۸۰ نفر)

۳. هند ۴۲۰ هزار و ۵۸۵ نفر (۵۴۲ نفر)

۴. مکزیک ۲۳۷ هزار و ۹۵۴ نفر (۳۲۸ نفر)

۵. پرو ۱۹۵ هزار و ۹۵۷ نفر (۷۹۹ نفر)

۶. روسیه ۱۵۳ هزار و ۲۹۶ نفر (۷۹۵ نفر)

۷. بریتانیا ۱۲۹ هزار و ۴۴ نفر (۶۴ نفر)

۸. ایتالیا ۱۲۷ هزار و ۹۴۵ نفر (۶ نفر)

۹. کلمبیا ۱۱۵ هزار و ۷۵۳ نفر (۳۵۲ نفر)

۱۰-. فرانسه ۱۱۱ هزار و ۵۹۱ نفر (۲۶ نفر)
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید