جزئیات سریال ۸۷ متر؛ از حضور علی انصاریان تا زمان پخش

جزئیات سریال ۸۷ متر؛ از حضور علی انصاریان تا زمان پخش

سریال ۸۷ متر از ۱۱ مرداد ماه، هرشب ساعت ۲۲:۱۵ دقیقه، روی آنتن شبکه یک سیما خواهد رفت. تکرار سریال هم در ساعت‌های ۳ بامداد، ۹ صبح و ۱۵ بعد از ظهر در سه نوبت روانه آنتن می‌شود.

کد خبر : ۹۶۴۴۰
بازدید : ۳۲۵۷
فرادید | سریال ۸۷ متر ساخته جدید کیانوش عیاری، پس از ۴ سال توقف‌های پی در پی، قرار است بعد از به پایان رسیدن سریال دودکش۲ روانه آنتن شبکه یک شود. این سریال با هنرمندی دو بازیگر فقید، حسین محب اهری و علی انصاریان ساخته شده است.

به گزارش فرادید؛ روز‌های گذشته حسین سلیمانی بازیگر مجموعه ۸۷ متر، با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش از زمان پخش این سریال خبر داد. او نوشت: «۱۱ مرداد از شبکه یک سیما، سریال ۸۷ متر به کارگردانی و تهیه کنندگی کیانوش عیاری».

همچنین مدتی است که صفحه رسمی مجموعه ۸۷ متر هم با انتشار لوگو و تیزر سریال، از پخش سریال در مرداد ماه خبر می‌دهد. البته تاکنون خبری رسمی در این خصوص از سوی صداوسیما اعلام نشده است.

سریال ۸۷ متر از ۱۱ مرداد ماه، هرشب ساعت ۲۲:۱۵ دقیقه، روی آنتن شبکه یک سیما خواهد رفت. تکرار سریال هم در ساعت‌های ۳ بامداد، ۹ صبح و ۱۵ بعد از ظهر در سه نوبت روانه آنتن می‌شود.

تیزر سریال ۸۷ متر


جزئیات سریال ۸۷ متر

کیانوش عیاری این روز‌ها مشغول به پایان رساندن تدوین نهایی سریال «۷۸ متر» است. او در سریال تازه اش از بازیگران سرشناس و به یادماندنی استفاده کرده است.

سعید پیردوست پس از سال‌ها دوری از قاب تلویزیون، قرار است با سریال ۸۷ متر به تلویزیون بازگردد. همچنین مرحومان علی انصاریان و حسین محب اهری هم در سکانس‌هایی در این سریال به ایفای نقش پرداخته‌اند.

براساس اعلام روابط عمومی معاونت سیما در سال ۹۷، مرحوم حسین محب اهری پس از نقش آفرینی در چند پلان ۸۷ متر، زودتر از اتمام نقش خود از دنیا رفته بود. به گفته کیانوش عیاری حسین محب اهری نقش یک صحاف را ایفا می‌کند.

داستان کلی سریال هم درباره اختلاف و درگیری دو خانواده خلیلی و پوردورانی بر سر مالکیت یک منزل است. علیرضا پوردورانی به همراه همسر، دو دختر و پسرش، خانه‌ای را از یک فروشنده به نام فرج ناصری خریداری می‌کنند. اما روز اسباب‌کشی متوجه می‌شوند که خانه به فرد دیگری به نام محسن خلیلی فروخته شده است.

محسن به همراه پسر، همسر و دو دخترش صبح زودتر از پوردورانی‌ها به خانه رسیده‌اند و وسایل‌شان را در خانه گذاشته‌اند، اما با رسیدن خانواده پوردورانی، ماجرای کلاهبرداری مشخص می‌شود.

بنابر تایید منابع رسمی، در این داستان پرونده‌های قضایی مربوط به مشکلات مستغلات و مسکن بررسی خواهد شد. مشکلاتی که عموما ناشی از بی‌اطلاعی عمومی مردم از قوانین است.

جزئیات سریال ۸۷ متر؛ از حضور علی انصاریان تا زمان پخش

علت توقف ۴ ساله سریال

کیانوش عیاری پس از ۱۳ سال فاصله گیری از دنیای سریال سازی، قصد دارد تا دوباره با سریالی پر سر و صدا وارد صدا و سیما شود. او مراحل ساخت سریال ۸۷ متر را از سال ۱۳۹۶ آغاز کرد و سعی داشت تا سال ۹۸ سریال را روانه آنتن صداوسیما کند، اما هربار به مشکل برمی خورد.

ابتدا شرایط دشوار مالی تلویزیون و مرگ ناگهانی حسین محب اهری باعث شد تا سال ۹۷ سریال عیاری برای مدتی متوقف شود. پس از آن نیز سال ۹۸ با آمدن ویروس کرونا به کشور باری دیگر وقفه به جان سریال ۸۷ متر افتاد و به مدت سه ماه متوقف شد.

سرانجام اواخر سال ۹۹ تصویربرداری این مجموعه به پایان رسید و قرار شد تا کارگردان مراحل صداگذاری و موسیقی سریال را انجام دهد که در میانه راه کرونا به سراغ او هم آمد و در مراحل پایانی، کرونا کیانوش عیاری را راهی بیمارستان کرد تا بازهم کار ناتمام بماند.

حالا، اما عوامل سریال ۸۷ متر از پخش این مجموعه در همین ماه خبر می‌دهند.

شبنم عرفی‌نژاد دستیار این کارگردان درباره پخش مجموعه تلویزیونی ۸۷ متر گفته که قرار است این سریال در هفته اول مردادماه پخش شود که اگر کیانوش عیاری مراحل فنی را زودتر بگذراند و سر موقع کار را به دست‌اندرکاران در شبکه یک برساند، «۸۷ متر» رنگ آنتن را خواهد دید.

جزئیات سریال ۸۷ متر؛ از حضور علی انصاریان تا زمان پخش
بازیگران و عوامل مجموعه ۸۷ متری

علی دهکردی، مهران رجبی، فریبا کامران، شهین تسلیمی، حسین سلیمانی، دیبا زاهدی، علی سلیمانی، زنده‌یاد حسین محب‌اهری، شبنم عرفی‌نژاد، سونیا سنجری، الهه خادمی، ملیکا نصیری، غزل شجاعی، مهدی دانایی‌مقدم، سلیمه رنگزن، عادله دائم‌پناه، حسام قاسمی، هانا وارسته، عرفان آصفی، مانی صدیقی، نیما نوری‌زاده و با حضور داریوش کاردان، فریده سپاه‌منصور، سعید پیردوست، مریم سلطانی، محمد بحرانی و زنده‌یاد علی انصاریان از بازیگران سریال ۸۷ متری هستند.


نویسنده، تهیه کننده و کارگردان: کیانوش عیاری. مدیر فیلمبرداری: داریوش عیاری. تدوین: کیانوش عیاری. مدیر تولید: حسن آقاکریمی. جانشین تولید: شبنم عرفی‌نژاد. موسیقی: امید رئیس دانا. برنامه‌ریز و سرپرست گروه کارگردانی: شبنم عرفی‌نژاد. فیلمبرداران: بابک ابرقانی، مصطفی امیدی. جلوه‌های ویژه کامپیوتری و اصلاح رنگ و نور: داریوش عیاری. دستیار اول کارگردان: محمدرضا مسعودی. منشی صحنه: سهیلا کاشفی. از جمله عوامل این مجموعه هستند.

از دیگر عوامل سریال هم می‌توان به طراح صحنه: سعید رحیمی. طراح گریم: محمدرضا گل‌افشار، نازنین عرفی‌نژاد. طراحی و ترکیب صدا: محمدحسین ابراهیمی. طراحی لباس: مهسا حسینی، مهسا ابراهیم‌زاده. دستیار صدابرداری: سیامک نیازی، علیرضا مهابادی. مدیر تدارکات: رضا صادق. عکاس: نیما آقاکریمی. طراح گرافیک: روژان ایرجی و ساخت تیزر: مهیار راسخی‌نژاد اشاره کرد.
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید