آمار فوتی‌های کرونا، امروز ۱۴۰۰/۰۵/۰۶

آمار فوتی‌های کرونا، امروز ۱۴۰۰/۰۵/۰۶

بر اساس آمار، فوتی‌های کرونا امروز ۶ مردادماه ۳۰۳ نفر اعلام شد.

کد خبر : ۹۶۵۲۵
بازدید : ۱۰۴۶۹
فرادید | وزارت بهداشت، آمار فوتی‌های کرونا امروز ۶ مردادماه را ۳۰۳ نفر اعلام کرد و به این ترتیب مجموع جان باختگان این بیماری در ایران به ۸۹ هزار و ۷۸۲ نفر رسید.

از دیروز تا امروز و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۳۳ هزار و ۸۱۷ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که سه هزار و ۶۹۴ نفر از آن‌ها بستری شدند.

به گزارش فرادید؛ مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به سه میلیون و ۷۹۲ هزار و ۱۴ نفر رسید و خوشبختانه تا کنون سه میلیون ۳۱۰ هزار و ۱۶۳ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده اند.

۵ هزار و ۲۰۵ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند. تا کنون ۲۵ میلیون و ۷۳۱ هزار و ۹۴۰ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است. در حال حاضر ۲۳۲ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۱۱۷ شهر در وضعیت نارنجی، ۹۹ شهر در وضعیت زرد قرار دارند.

روز گذشته و بنابر اعلام وزارت بهداشت، مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۱۰ میلیون و ۹۷۱ هزار و ۹ دُز رسیده بود؛ بنابراین طبق آمار اعلامی امروز وزارت بهداشت، طی شبانه روز گذشته در کشور ۴۳۶هزار و ۷۲۹ دوز واکسن تزریق شده است.

بنابر اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، تا کنون ۸ میلیون و ۸۴۸ هزار و ۹۳۶ نفر دُز اول واکسن کرونا و دو میلیون و ۵۵۸ هزار و ۸۰۲ نفر نیز دُز دوم را تزریق کرده اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۱۱ میلیون و ۴۰۷ هزار و ۷۳۸ دُز رسید.

افراد واجد شرایط برای تزریق واکسن حتما در سامانه salamat.gov.ir ثبت نام و پس از دریافت پیامک نوبت دهی، به مراکز واکسیناسیون مراجعه کنند.

آمار جهانی کرونا

طبق آخرین آمار‌های جهانی ابتلاء به ویروس کرونا، طی ۲۴ ساعت گذشته با افزایش ۵۷۸ هزار و ۴۰۸ نفری تعداد مبتلایان به این ویروس تاکنون به ۱۹۵ میلیون و ۹۴۲ هزار و ۳۵۷ نفر رسیده است.

فوتی‌های ناشی از کرونا در جهان با رشد ۹ هزار و ۴۷۵ نفری در یک روز به تعداد چهار میلیون و ۱۹۲ هزار و ۳۷۲ نفر رسیده است. آمار بهبود یافتگان نیز به ۱۷۷ میلیون و ۶۳۵ هزار و ۱۲۷ نفر رسیده است.

آمار ۱۰ کشور اول فوتی‌های ناشی از کرونا به شرح زیر است؛ اعداد داخل پرانتز تعداد فوتی‌های جدید هر کشور است.

۱. آمریکا ۶۲۷ هزار و ۳۵۱ نفر (۳۳۹ نفر)

۲. برزیل ۵۵۱ هزار و ۹۰۶ نفر (هزار و ۳۲۰ نفر)

۳. هند ۴۲۲ هزار و ۵۴ نفر (۶۴۰ نفر)

۴. مکزیک ۲۳۸ هزار و ۵۹۵ نفر (۱۷۱ نفر)

۵. پرو ۱۹۶ هزار و ۵۸ نفر (۸۵ نفر)

۶. روسیه ۱۵۵ هزار و ۳۸۰ نفر (۷۷۹ نفر)

۷. بریتانیا ۱۲۹ هزار و ۳۰۳ نفر (۱۳۱ نفر)

۸. ایتالیا ۱۲۷ هزار و ۹۹۵ نفر (۲۴ نفر)

۹. کلمبیا ۱۱۹ هزار و ۴۸۲ نفر (۳۰۰ نفر)

۱۰-. فرانسه ۱۱۱ هزار و ۶۹۵ نفر (۲۸ نفر)
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید