توافق کامل یوونتوس با کایو ژرژ، پدیده برزیلی

توافق کامل یوونتوس با کایو ژرژ، پدیده برزیلی

کایو ژرژ با یوونتوس به توافق کامل دست یافته و حالا منتظر می‌ماند تا در این تابستان یا ژانویه بیانکونری شود.

کد خبر : ۹۶۵۳۵
بازدید : ۳۲۴۹

قرارداد کایو ژرژ، مهاجم ۱۹ ساله سانتوس که مورد توجه تیم‌های زیادی در سطح اروپا قرار داشت، در ژانویه به پایان می‌رسد. سانتوس برای جدایی او در این تابستان خواهان رقمی پول است، اما در صورت عدم موفقیت در فروش او، ژرژ می‌تواند در ژانویه به طور آزاد راهی هر تیمی شود.

به گزارش رومئو آگریستی، یوونتوس با کایو ژرژ به توافق کامل دست یافته است. حالا بیانکونری تصمیم می‌گیرد که در تابستان با سانتوس برای انتقال او توافق کند یا صبر کند و او را در ژانویه به طور آزاد به خدمت بگیرد.

همچنین به گزارش لوکاس موزتی، خبرنگار گلوبو اسپورت برزیل، کایو ژرژ دیروز (دوشنبه) پیش قراردادش را با یوونتوس امضا کرده و حالا همه چیز به سانتوس بستگی دارد که به یوونتوس تخفیف بدهد یا او را در ژانویه به طور آزاد از دست بدهد.

یوونتوس در پی خرید یک مهاجم ذخیره برای کریستیانو رونالدو و آلوارو موراتا بوده و کایو ژرژ را با توجه به استعداد و آینده اش گزینه ایده آل می‌داند و با او به توافق کامل دست یافته است. در اخبار دیگر منابع ایتالیایی آمده که سانتوس با توجه به نزدیک اتمام قرارداد، برای این انتقال چیزی حدود ۵ تا ۶ میلیون یورو می‌خواهد، اما یوونتوس حاضر به پرداخت این رقم نیست. بیانکونری صبر می‌کند تا یا رقم درخواستی سانتوس پایین‌تر بیاید و یا او را آزاد در زمستان جذب کند.

کایو ژرژ که یک مهاجم نوک است؛ از سال 2018 تا کنون 84 بازی برای سانتوس انجام داده و 17 گل هم زده است. او سابقه بازی در تیم زیر 15 و زیر 17 سال برزیل را هم دارد.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید