قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۰/۰۵/۱۰

قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۰/۰۵/۱۰

امروز ۱۰ مردادماه، قیمت بیت کوین با ۰.۵۵ درصد کاهش نرخ به ۴۱,۸۸۹ دلار معادل ۱,۰۵۷,۲۸۵,۰۰۱ تومان رسید.

کد خبر : ۹۶۶۲۰
بازدید : ۱۴۹۳
فرادید | علیرغم افت قیمت بیت کوین، همچنان این رمز ارز محبوب در کانال ۴۱ هزار دلار قرار دارد. قیمت بیت کوین امروز ۱۰ مردادماه با ثبت کاهش ۰.۵۵ درصد به ۴۱,۸۸۹ دلار معادل ۱,۰۵۷,۲۸۵,۰۰۱ تومان رسید.

بالاترین قیمت بیت کوین در تاریخ ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ معادل ۶۴,۸۶۳.۰۹ دلار بوده که همینک %۳۵.۳۲ پایین‌تر از آن زمان قرار دارد. تعداد واحد‌های در گردش بیت کوین ۱۸.۷۷ میلیون و تعداد کل واحد‌های آن ۲۱ میلیون خواهد بود.

پس از شایعات کمپانی آمازون مبتنی بر پذیرش BTC، ETH، ADA و BCH به عنوان شیوه پرداخت در اواخر سال جاری و با وجود تکذیب رسمی این شایعات از سوی این غول تجارت الکترونیک، بیت کوین همچنان در حال افزایش است.

به گزارش فرادید؛ در محافل تجاری، صحبت‌ها بر عملکرد نادر بیت کوین در چارت روزانه متمرکز بود. به هر حال بیت کوین ده کندل سبز پشت سر هم در چارت روزانه ثبت کرده است، اتفاقی که آخرین بار در ۲۰۱۲ رخ داده بود.

اگرچه شروع رشد بیت‌کوین به واسطه یک شایعه بود و بسیاری از شرکت‌های سرمایه‌گذاری این رشد را پایدار نمی‌دانستند، اما تقاضا برای این ارز کم نشد و بیت‌کوین حالا بالای محدوده مقاومت خود معامله می‌شود.

براساس سایت کوین مارکت کپ، بیت کوین در طی هفته‌ی گذشته، ۲۲ درصد افزایش قیمت داشته است. آخرین باری که بازار بیت کوین در این سطح قیمتی معامله میشد، ۱۸ مه (۲۸ اردیبهشت) و زودتر از آن - در ۸ فوریه (۲۰ بهمن ۱۳۹۹) بود.

اگر محدوده مقاومت ۴۰ هزار دلار به بالا شکسته شود احتمال رشد بیت‌کوین تا محدوده ۸۰ هزار دلار تا پایان سال وجود دارد. اما اگر بیت کوین نتواند از سطح مقاومت ۴۰، ۲۰۰ دلار و ۴۰، ۵۰۰ دلار صعود کند، می‌تواند اصلاح نزولی دیگری را آغاز کند. حمایت اولیه در روند نزولی نزدیک به ۳۹، ۴۰۰ دلار است.

برخی کارشناسان معتقدند بعد از سال ۲۰۲۲ ما شاهد بیت‌کوین ۲۲ هزار دلاری هستیم. اما این ریزش به این معنا نیست که این ارز دوباره رشد نمی‌کند بلکه به نظر می‌رسد دوباره اعداد بالایی را در طول زمان می‌بیند.
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید