آمار فوتی‌های کرونا، امروز ۱۴۰۰/۰۵/۱۰

آمار فوتی‌های کرونا، امروز ۱۴۰۰/۰۵/۱۰

بر اساس آمار، فوتی‌های کرونا امروز ۱۰ مردادماه ۳۶۶ نفر اعلام شد.

کد خبر : ۹۶۶۵۷
بازدید : ۲۳۶۳
فرادید | وزارت بهداشت، آمار فوتی‌های کرونا، امروز ۱۰ مردادماه را ۳۶۶ نفر اعلام کرد و به این ترتیب مجموع جان باختگان این بیماری به ۹۰ هزار و ۹۹۶ نفر رسید

از دیروز تا امروز و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۳۲ هزار و ۵۱۱ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که سه هزار و ۴۸۳ نفر از آن‌ها بستری شدند.

به گزارش فرادید؛ مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به سه میلیون و ۹۰۳ هزار و ۵۱۹ نفر رسید که خوشبختانه تا کنون سه میلیون ۳۸۵ هزار و ۱۹۵ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده اند.

۵ هزار و ۵۳۹ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند. تا کنون ۲۵ میلیون و ۹۷۸ هزار و ۶۳۲ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است. در حال حاضر ۲۸۵ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۱۱۰ شهر در وضعیت نارنجی، ۵۳ شهر در وضعیت زرد قرار دارند.

بنابر اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، تا کنون ۹ میلیون و ۹۲۵ هزار و ۶۰۳ نفر دُز اول واکسن کرونا و دو میلیون و ۷۴۱ هزار و ۹۷۹ نفر نیز دُز دوم را تزریق کرده اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۱۲ میلیون و ۶۶۷ هزار و ۵۸۲ دُز رسید.

افراد واجد شرایط برای تزریق واکسن حتما در سامانه salamat.gov.ir ثبت نام کنند.

آمار جهانی کرونا

طبق آخرین آمار‌های جهانی ابتلاء به ویروس کرونا، طی ۲۴ ساعت گذشته با افزایش ۵۳۴ هزار و ۸۳۹ نفری تعداد مبتلایان به این ویروس تاکنون به ۱۹۸ میلیون و ۵۰۷ هزار و ۳۱۹ نفر رسیده است.

فوتی‌های ناشی از کرونا در جهان با رشد ۸ هزار و ۸۸۹ نفری در یک روز به تعداد چهار میلیون و ۲۳۲ هزار و ۴۰۸ نفر رسیده است. آمار بهبود یافتگان نیز به ۱۷۹ میلیون و ۲۵۸ هزار و ۶۳۷ نفر رسیده است.

آمار ۱۰ کشور اول فوتی‌های ناشی از کرونا به شرح زیر است؛ اعداد داخل پرانتز تعداد فوتی‌های جدید هر کشور است.

۱. آمریکا ٦٢٩ هزار و ۳۱۵ نفر (۲۴۱ نفر)

۲. برزیل ۵۵۶ هزار و۴۳۷ نفر (۹۲۵ نفر)

۳. هند ۴۲۴ هزار و ۳۸۴ نفر (۵۴۲ نفر)

۴. مکزیک ۲۴۰ هزار و ۴۵۶ نفر (۴۵۹ نفر)

۵. پرو ۱۹۶ هزار و ۳۵۴ نفر (۶۲ نفر)

۶. روسیه ۱۵۸ هزار و ۵۶۳ نفر (۷۹۶ نفر)

۷. بریتانیا ۱۲۹ هزار و ۶۵۴ نفر (۷۱ نفر)

۸. ایتالیا ١٢٨ هزار و ۶۳ نفر (۱۶ نفر)

۹. کلمبیا ١٢٠ هزار و ۷۳۲ نفر (۲۹۱ نفر)

۱۰-. فرانسه ۱۱۱ هزار و ٧٣٥ نفر (٤٠ نفر)
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید