قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۰/۰۵/۱۱

قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۰/۰۵/۱۱

قیمت بیت کوین، امروز ۱۱ مردادماه با ثبت کاهش ۴.۷۴ درصد به ۳۹,۷۶۳ دلار معادل ۱,۰۲۸,۵۷۰,۷۰۰ تومان رسید.

کد خبر : ۹۶۶۷۵
بازدید : ۱۹۰۸
فرادید | بیت کوین با کاهش قیمت مواجه شد. امروز ۱۱ مردادماه قیمت بیت کوین با ۴.۷۴ درصد کاهش نرخ به ۳۹,۷۶۳ دلار معادل ۱,۰۲۸,۵۷۰,۷۰۰ تومان رسید.

بیت کوین شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۷۴۵.۰۱ میلیارد دلار، در رتبه ۱ بازار قرار داشته و سهم ۴۵.۱۰ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد و حجم مبادلات روزانه آن ۲۶.۷۸ میلیارد دلار است.

به گزارش فرادید؛ بالاترین قیمت بیت کوین در تاریخ ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ معادل ۶۴,۸۶۳.۰۹ دلار بوده که همینک %۳۸.۸۱ پایین‌تر از آن زمان قرار دارد. تعداد واحد‌های در گردش بیت کوین ۱۸.۷۷ میلیون و تعداد کل واحد‌های آن ۲۱ میلیون خواهد بود.

چهارشنبه سیاه ماه می‌باعث شد بیت‌کوین حدود ۵۰ درصد از ارزش خود را از دست بدهد. بعد از آن برش زمانی تا به حال، رشد قیمتی اخیر بیت‌کوین برای سرمایه‌گذاران امیدوارکننده‌ترین روند آن بوده است.

پس از این که ارز رمزنگاری شده اول بازار موفق شد از مقاومت ۳۰ هزار دلار عبور کند، روند افزایشی خود را بی وقفه ادامه داد. از آن زمان به بعد بیش از ۱۰ هزار دلار به ارزش بیت کوین اضافه شد و این ارز توانست بالاترین سطح قیمت خود از زمان سقوط بازار در اواسط ماه می (اواخر اردیبهشت) را در تراز ۴۲۳۰۰ دلارثبت کند (در صرافی Bitstamp).

یکی از دلایل افزایش قیمت بیت کوین پذیرفتن این ارز دیجیتالی و رسمیت دادن به آن توسط کشور‌ها است. اوکراین اعلام کرده است بانک‌های کشور می‌توانند از این ارز استفاده کنند. همچنین کشور‌های آفریقایی مانند کنیا نیز از برنامه خود برای عرضه ارز دیجیتالی ملی خبر داده اند.

اگر بیت کوین نتواند از سطح مقاومت ۴۰، ۲۰۰ دلار و ۴۰، ۵۰۰ دلار صعود کند، می‌تواند اصلاح نزولی دیگری را آغاز کند. حمایت اولیه در روند نزولی نزدیک به ۳۹، ۴۰۰ دلار و خط پایینی مثلث انقباضی است.

اولین حمایت عمده اکنون نزدیک منطقه ۳۸، ۶۰۰ دلار است. این در نزدیکی سطح فیبوناچی ۵۰ درصدی است. شکست نزولی آشکار در زیر حمایت ۳۸، ۶۰۰ دلار ممکن است نیاز به حرکت به سمت سطح ۳۷، ۶۰۰ دلار داشته باشد. حمایت اصلی بعدی نزدیک منطقه ۳۷۲۰۰ دلار است.
قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال در بازار
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید